Dusse Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 (redigerad) Ni som redan spelat det vet vad det är. Hultenius tråd ligger ju ett par sidor bak och så är det en ny omgång så jag startade en ny tråd(Ta bort den om den är onödig) Har nån upptäckt nått nytt? Jag har inte det iaf, vad heter ert företag? TycoonOnline kan hittas Här och är värt att prova. Du ska leda ett företag och bygga fabriker, affärer och kontor. Du kan sälja vara på marknaden eller till banken. Redigerad 28 januari, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag ska investera i aktier den här gången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag blev placerad 290 förra gången med Bondtech, nu är det Fishtech som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Hmm...Tror jag ska vara med den här omgången...Får väl se hur det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag blev placerad 290 förra gången med Bondtech, nu är det Fishtech som gäller Fina namn du kommer på, Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Hm, det här har jag inte sett förut. Tror faktiskt jag ska bli medlem! Nån som har några bra kom-igång tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag blev riktigt besviken när jag såg att man bara kan köpa en aktie från ett företag i taget och högst 5 aktier per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 ...jag ska nog inte va med den här omgången(Tröttnat)....Dekrim är mycket roligare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 jag har precis köpt lite skog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 för mig går det dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts