Jump to content

Tips för att undvika nervösitet.

Tux
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Lägg av att hacka på Grim hela tiden, ingen anleding.. Han gav ju bättre svar än de flesta i denna tråden har gjort..

Skippa ölen, Tux.. Och snacka verkligen inte om deras bröst såvida de inte känner dig som den roliga killen som skojar.. Jag menar, om de inte känner dig lär de ju inte tycka att du är alltför normal ifall du börjar kommentera deras bröst det första du gör..

Var trevig och snäll, och ja, om du är en normal person kan du ju vara dig själv också.. Vilken klyscha.. Men om du vet att de gillar något som du inte har, både utseendemässigt och personlighetsmässigt, så kan du ju alltid ändra dig lite.. Haha allt jag har sagt är nog rätt självklart men jag försökte iaf :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det abslout säkraste kortet är att alltid lukta gott :lol: Fan, det finns inget bättre än när tjejerna i klassen/skolan säger:

Ante, hur kommer det sig att du alltid luktar så gott?

Plus att de alltid går och luktar på mig också ;)

Jag umgås väldigt mycket med tjejerna i min klass/på hela skolan.

På min skola är det inte riktigt sådär som det brukar vara på skolor, ni vet, att det finns några asheta "häftiga" tjejer som alla vill ha, men som bara dom "häftigaste" killarna får. På min skola är alla tjejer ( iallafall dom som jag umgås med, alltså ganska många) verkligen asnälla, söta, roliga att umgås med. det är så jävla fint.

Och det där med att man inte bara kan gå fram och säga "hej", stämmer inte. Inte om man gör det på ett flummigt sätt. (jag är en jävel på att fula/flumma mig :lol: ). T.ex. i början av sjuan när man inte kände några alls i klassen, och absolut inte några tjejer, brukade jag alltid bara gå fram till dem och ställa mig hos dem med ett stort, flummmigt och inte minst fult leende på läpparna. Självklart tyckte de ju att jag var lite konstig, men efter bara några dagar så insåg dom att jag var en skön kille, och vi började umgås mer och mer. Nu för tiden (går i nian nu) hänger jag nästan oftast med tjejerna. Man får höra så mycket skoj skvaller då :wacko:

Det gäller helt enkelt att bjuda lite på sig själv och bara chilla!

Det bör också tilläggas att även om vi inte har några "häftiga" tjejer på våran skola, så finns det självklart några som är lite snyggare än alla andra.

Guess what? Det är dem jag hänger med ;)

Fyfan vad det är underbart att gå i nian. bara att softa runt och snacka med alla. Utan och skryta så tror jag faktiskt att jag är polare med alla på hela skolan, jag är liksom verkligen en sån som ingen irriterar sig på. känns bra.

(det där var visst helt offtopic och väldigt onödigt sagt.. men jag tycker att ni iallafall ska få veta en aning om mitt sociala liv ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, hane väl bara avundsjuk att andra får något medans han får tjata på sin villiga mamma för att få något :wacko:

Nyaste skämtet i stan! Du borde bli ståuppkomiker. Det är inte varje dag man hör ett skämt av den kalibern. Just for the record, jag har flickvän.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han säger väl bara att hon har goda Kanelbullar

Det där förstod jag inte ens så jag ignorerar dig och fortsätter tycka du är en vapenkåt bonde.

--------------------------------------------------------------------------------------

Du skulle kunna snacka med henne om vädret, inte seriöst utan bara för att få igång samtalet. Sedan kör du på med klockrena kommentarer och roliga skämt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Lång, söt text där Ante berättar hur gott han luktar, hur populär, och hur felfri han är*

Haha, jo, jag får också det intrycket av dig :lol: Härlig skola du verkar gå på också.. Det är fan sjukt hur du kan berätta så där mycket bra saker om dig själv utan att någon tycker att du skryter.. Men det är väl för att du är så gullig och snäll, och man vet att du är ärlig :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det abslout säkraste kortet är att alltid lukta gott ;) Fan, det finns inget bättre än när tjejerna i klassen/skolan säger:

På min skola är det inte riktigt sådär som det brukar vara på skolor, ni vet, att det finns några asheta "häftiga" tjejer som alla vill ha, men som bara dom "häftigaste" killarna får. På min skola är alla tjejer ( iallafall dom som jag umgås med, alltså ganska många) verkligen asnälla, söta, roliga att umgås med. det är så jävla fint.

Och det där med att man inte bara kan gå fram och säga "hej", stämmer inte. Inte om man gör det på ett flummigt sätt. (jag är en jävel på att fula/flumma mig :lol: ). T.ex. i början av sjuan när man inte kände några alls i klassen, och absolut inte några tjejer, brukade jag alltid bara gå fram till dem och ställa mig hos dem med ett stort, flummmigt och inte minst fult leende på läpparna. Självklart tyckte de ju att jag var lite konstig, men efter bara några dagar så insåg dom att jag var en skön kille, och vi började umgås mer och mer. Nu för tiden (går i nian nu) hänger jag nästan oftast med tjejerna. Man får höra så mycket skoj skvaller då :wacko:

Det bör också tilläggas att även om vi inte har några "häftiga" tjejer på våran skola, så finns det självklart några som är lite snyggare än alla andra.

Fyfan vad det är underbart att gå i nian. bara att softa runt och snacka med alla. Utan och skryta så tror jag faktiskt att jag är polare med alla på hela skolan, jag är liksom verkligen en sån som ingen irriterar sig på. känns bra.

(det där var visst helt offtopic och väldigt onödigt sagt.. men jag tycker att ni iallafall ska få veta en aning om mitt sociala liv ;) )

Naaw.. :lol:

Vänta bara tils du går gymnasiet! Mwaha! Nä men lite jobbig och dryg måste man ju få vara..? Int..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det abslout säkraste kortet är att alltid lukta gott :lol: Fan, det finns inget bättre än när tjejerna i klassen/skolan säger:

Hoho, exakt så kändes det för mig också i sjuan och sådär nu i nian.

Är vi Släkt på något sätt ?

Östgötar båda två, och ganska lika till sättet.

Enda problemet är tjejerna som är i min klass som hänger efter, dem gillar jag inte.

Så dem dissade, nu gillar inte min klass mig, precis som jag ville ha det, bättre effekt än vad jag trodde ;) .

Ehm, det var ju med avsikt jag fick dem att inte gilla mig så det räknas inte ^^,

Alla i klassen tycker inte illa om mig, men de flesta ^^,

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jo, jag får också det intrycket av dig  ;)  Härlig skola du verkar gå på också.. Det är fan sjukt hur du kan berätta så där mycket bra saker om dig själv utan att någon tycker att du skryter.. Men det är väl för att du är så gullig och snäll, och man vet att du är ärlig  :lol:

:lol: Jo, fan jag känner att jag verkligen öppnar mig här på forumet ;) Ja min skola är inte att leka med, alltså. Tänk dig själv:

ca. 300 elever. ett litet och ganska mysigt samhälle. världens sjysstaste rektor. det är nästan aldrig bråk eller nåt sånt. det värsta som nånsin händer(och då tycker lärarna att vi är riktiga busar :wacko: ) är när nån trycker igång brandlarmet. det roliga är dock att det är aldrig nån av oss, de "stora" som gör det, utan oftast är det små pundar-tjejer i sjuan eller åttan som gör det för uppmärksamheten.

Vi i nian har nog en jävla sammanhållning, tror jag. fatta att det är gött att kunna gå runt till vem som helst i skolan och bara kunna snacka lite med dem. hela dagarna går ju åt till att man bara slappar runt i mysbraller och bara har trevligt ;)

Jajävlar, vad jag kommer sakna den i höst ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoho, exakt så kändes det för mig också i sjuan och sådär nu i nian.

Är vi Släkt på något sätt ?

Östgötar båda två, och ganska lika till sättet.

Enda problemet är tjejerna som är i min klass som hänger efter, dem gillar jag inte.

Så dem dissade, nu gillar inte min klass mig, precis som jag ville ha det, bättre effekt än vad jag trodde :wacko: .

Ehm, det var ju med avsikt jag fick dem att inte gilla mig så det räknas inte ^^,

Alla i klassen tycker inte illa om mig, men de flesta ^^,

Du lyckas inte lika bra som Kebab, känns som du skryter :lol: Haha, men det gör du säkert inte så ta inte åt dig! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du lyckas inte lika bra som Kebab, känns som du skryter ;) Haha, men det gör du säkert inte så ta inte åt dig! ;)

Hmm, jag använde mindre smileysar än han det måste man ändra på :lol: :lol: ;) ;) bättre ? :wacko:

I alla fall så var det inte menat som skryt, jag ville bara inflika för kebab att vi är riktigt lika i sättet och att vi båda bor i Östergötland ^^,

Sedan tycker jag inte att man ska ta det där om min klass som skryt, det är väl ingen konst att få folk att hata en ?

De enda jag kommer sakna när jag går ut i höst är dem som jag fortfarande kommer träffa eftersom jag känner dem genom fotbollen ^^,

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, fight om vem som gillar mig mest :lol: .

Ojoj, nu kom det så mycket att svara på i den har tråden. och jag som ska gå och lägga mig. :wacko: . men ni får had et såbra så får vi se om jag skriver nåt imorrn.

x_simpa_x och tweak är mina..ehm..sneela hestar? fan nu var jag verkligen o-orginell :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, fight om vem som gillar mig mest :) .

Ojoj, nu kom det så mycket att svara på i den har tråden. och jag som ska gå och lägga mig. :huh: . men ni får had et såbra så får vi se om jag skriver nåt imorrn.

x_simpa_x och tweak är mina..ehm..sneela hestar? fan nu var jag verkligen o-orginell ^_^

Nu undrar jag.. Vad heter den där helgonskolan du går i?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor