Jump to content

Tips för att undvika nervösitet.

Tux
 Share

Recommended Posts

Du vet att du inte alls hjälpte honom där utan bara klämde in Johanna i ännu ett inlägg, va?

När jag var lite smånervös för att jag skulle åka till Sanna så tuggade jag ruggummi... Tyvärr slutade med att jag åt upp hela paketet på 10 minuter typ och hade lite ont i käken... Så gör inte det.

Men prova att andas djupt och inte tänka på det negativa för mycket.

Men herregud. Jag skrev bara det.

Och du lära såklart klämma in Sanna? Eller? Ska han allstå tugga upp ett helt tuggummipaket och sedan få ont i munnen?

Jag skrev att han skulle ta det lugnt. Du skrev ju samma sak. ^^

Ja, du gjorde samma misstag som mig. Svara nu inte på detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag har alldrig haft problem med att få dom tjejjerna jag velat ha, så vet inte riktigt hur det e o vara nervös med o prata med dom, men ett tips e o vara lugn ge komplimanger, flörta lätt o vara snäll iaf låtsas vara snäll när dom ser :wacko: och små skämta lite lätt...

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har alldrig haft problem med att få dom tjejjerna jag velat ha, så vet inte riktigt hur det e o vara nervös med o prata med dom, men ett tips e o vara lugn ge komplimanger, flörta lätt o vara snäll iaf låtsas vara snäll när dom ser :wacko: och små skämta lite lätt...

Sedan skjuter man dom i huvdet med en leksakspistol yo! Då faller de som fällda träd. Typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor