pKz Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Du vet att du inte alls hjälpte honom där utan bara klämde in Johanna i ännu ett inlägg, va? När jag var lite smånervös för att jag skulle åka till Sanna så tuggade jag ruggummi... Tyvärr slutade med att jag åt upp hela paketet på 10 minuter typ och hade lite ont i käken... Så gör inte det. Men prova att andas djupt och inte tänka på det negativa för mycket. Men herregud. Jag skrev bara det. Och du lära såklart klämma in Sanna? Eller? Ska han allstå tugga upp ett helt tuggummipaket och sedan få ont i munnen? Jag skrev att han skulle ta det lugnt. Du skrev ju samma sak. ^^ Ja, du gjorde samma misstag som mig. Svara nu inte på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag har ett väldans bra tips. Om det är en "big-boobed" tjej vad du än gör bry dig inte om dom, titta henne i ansiktet när du pratar, tänk dig att det är din bästa kompis när du pratar med henne så får du förbannat lätt att prata med dom ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Var bara dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Oj, fel topic :"> Redigerad 2 mars, 2006 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det viktigaste är att inte glo på hennes tuttar när du pratar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det viktigaste är att inte glo på hennes tuttar när du pratar. Går fan inte att hålla sig ibland, kan bli svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det viktigaste är att inte glo på hennes tuttar när du pratar. Det gäller bara på vuxna, folk under 20 blir oftast glada och smickrade av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Snacka om grejer som de gillar. Va dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Snacka om grejer som de gillar. Va dig själv. Bestäm dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Man kan ju dra till ett skämt också. tex Om du pratar med en av dom, tjena, hur mår ni då ? *kolla ner på brösten* Oj ja mena du :"> hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Då kommer han lyckas bättre , va? EDIT: Gå fram till dem och kläm dem på brösten de första du gör Ja kände en kille som gjorde det på alla sen fick han byta skola...GÖR INTE SÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag kan säga att den här snygge tjejen har... ja ni vet. Snygga pattar? . As fin röv också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag kan säga att den här snygge tjejen har... ja ni vet. Snygga pattar? . As fin röv också Köp rättigheter till dom. eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 KalleR & the-copy: Det är väl på skoltid de träffas? Tycker ni verkligen att alkohol är ett lämplig medicin då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Jag har alldrig haft problem med att få dom tjejjerna jag velat ha, så vet inte riktigt hur det e o vara nervös med o prata med dom, men ett tips e o vara lugn ge komplimanger, flörta lätt o vara snäll iaf låtsas vara snäll när dom ser och små skämta lite lätt... Redigerad 2 mars, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Jag har alldrig haft problem med att få dom tjejjerna jag velat ha, så vet inte riktigt hur det e o vara nervös med o prata med dom, men ett tips e o vara lugn ge komplimanger, flörta lätt o vara snäll iaf låtsas vara snäll när dom ser och små skämta lite lätt... Sedan skjuter man dom i huvdet med en leksakspistol yo! Då faller de som fällda träd. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 KalleR & the-copy: Det är väl på skoltid de träffas? Tycker ni verkligen att alkohol är ett lämplig medicin då? Varför inte.. nån 7,0a blir man ju bara social av:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Sedan skjuter man dom i huvdet med en leksakspistol yo! Då faller de som fällda träd. Typ. Jo, en fin avslutning. Funkar gör det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Bara fråga lite saker som hon kan svara på typ... Så kanske ni får lättare att prata efter ett tag. Har själv lite småproblem med det men det har fixat sig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Var dig själv...dissar de dig då så förtjänar dom dig inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts