eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Är det någon som ska kolla på det imorgon ? Handlar ju självklart om Micke "Svullo" Dubois. Handlar om allt möjligt från det att han startade tills han tog självmord. Jag ska i alla fall se, om inte träningen krockar >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag ska se det, han var en lysnade komiker, synd att han dog. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Självklart! Om jag kommer ihåg det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Naj, ska bort då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Sorry. Sofis Mode på Kanal5 samma tid. Annars hade jag nog sett det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ska se det om jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nej, jag visste inte ens om han förrän han begick självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ska lätt se det, kom i håg när jag såg filmen med han.. typ massa sketcher och så, skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Detta får man inte missa. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Nej ska inte se det, ska pluga spanska och spela Css eller silkroad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Håll i er nu, det börjar när som helst. Kom precis hem från träningen, ska värma maten och sedan kolla på dokumentären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Fan vad han var rolig. Redigerad 2 mars, 2006 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Fan vad han är rolig. "Var", menar du väl? Synd, det som hände iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Jaha, det var del ett det. Roligt när han gick runt på stan. "Jaha, jag förstår att du inte vill visa ansiktet" "Ursäkta, vet du när maskeraden börjar, jag tänkte att du var på väg dit" Sedan i början när han var på scen "Björn Borg går på nät" "Jag är en fåntratt" Redigerad 2 mars, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 "Var", menar du väl? Synd, det som hände iaf. Jäklar, glömde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Elaka polisen var lätt bäst När han skulle bada ^_____^ håller fram pistolen när en skrattar åt han för han har badring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Känner hans son. (har vart hemma hos honom). *VaXXoR känner sig stolt och tar en kaka* Undrar om han såg det, måste va sorligt och se sin pappa på tv. :'( Redigerad 2 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts