StellHell Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Nej det hade jag inte, känns jäkligt onödigt att läsa en spoiler för ett avsnitt som jag skulle se om nån minut. Förövrigt såg jag precis avsnitt 12, gillade att han bytte stil lite där. När börjar serien igen? 10 Januari kommer av. 13 av säsong 3 som avslutar säsongen. Detta är iaf enligt epguides. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) 10 Januari kommer av. 13 av säsong 3 som avslutar säsongen. Har dom haft ett månadslångt uppehåll för ett sketet avsnitt?? Jag trodde det skulle komma 12 till. Och sorry Merkky att jag inte spoiler-varna. Redigerad 4 januari, 2008 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Hört talas om Strejk? Hört talas om att många serier har lagts på is pga. detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Hört talas om Strejk? Hört talas om att många serier har lagts på is pga. detta? Jo den har jag hört om, men trodde ändå att dom hade lite mer material. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Surt att strejken ska pausa serierna så hemskt. 24 kommer väl igång snart, hoppas att det inte blir uppskjutet, och lost, prison break, hjälp, mitt liv hänger ju på linan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Surt att strejken ska pausa serierna så hemskt. 24 kommer väl igång snart, hoppas att det inte blir uppskjutet, och lost, prison break, hjälp, mitt liv hänger ju på linan. Sorry för off-topic, men 24 har blivit uppskjutet tills strejken är avslutad. Lost börjar den 31 januari, åtminstone åtta avsnitt kommer att sändas. Prison Break börjar den 14 januari, åtminstone fem avsnitt kommer att sändas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Sorry för off-topic, men 24 har blivit uppskjutet tills strejken är avslutad. Lost börjar den 31 januari, åtminstone åtta avsnitt kommer att sändas. Prison Break börjar den 14 januari, åtminstone fem avsnitt kommer att sändas. Har det? Jag som laddat upp dom senaste månaderna med att se igenom gamla säsonger, är på säsong 4 nu. Usch för strejken. Men lost och PB återkommer iaf nu i januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Inte så svårt? Du sitter på 5 varningar. Spammar runt och skiter i regler. Var brukar vi göra mot sånt? Lägg ner attityden. *Tar på mig polismössan* Dubbelanvändare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 *Tar på mig polismössan* Dubbelanvändare BUUUUUUUURNED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 s03e13 Jag gillar hur hans syn har ändrats på alltihopa, och nu undrar jag bara om han ska bli tillsammans med den där tjejen Bobby eller vad hon heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 För er som inte har märkt det, så har serien kickat igång igen. e14-15 sändes förra veckan, och idag borde e16 komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Har just "skaffat" säsong 1 och 2 alla avsnitt som finns i säsong 3. har kollat igenom hela säsong 2 och har 3 avsnitt kvar på 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts