-NightHawk- Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Hur många avsnitt finns det egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hur många avsnitt finns det egentligen? 24 tror jag. 16 har sänts i USA iaf hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tror också det finns 24 avsnitt btw det var ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Fin topic tänkte precis själv göra en. Ja tyckte det första avsnittet var kul. Fast jag fattade inte varför deras favoritlåt var en hip-hop låt. Dom är ju inte precis såna som lyssnar på det...oftast iaf. Edit: Det går i Repris 19.30 på lördag. Redigerad 2 mars, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Igår, hemma hos mig hade jag och 3 kompis laddat upp med öl, chips & dip och kollade på lost först. Sen när vi ska kolla på My name is Earl så funkar inte fanskapet till kanal . Var snöstorm och shiet ute, så , ja, får väl kolla repris. Någon som vet när den går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Var snöstorm och shiet ute, så , ja, får väl kolla repris. Någon som vet när den går? Titta på posten överdig ^^ Har sett framemot att se på My Name Is Earl sen 3:an började sända reklam om det, men såklart så glömmer jag bort det och får istället se fram emot reprisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Daaah! Missade avsnittet igår... går det i repris någon dag? EDIT: Doh! Såg Reves post nu... Redigerad 2 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Det var grymt bra! Fan 24 får jag be far ( ) spela in åt mig på fredag. lite småjävligt att det ska krocka med varndra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Bump! En sen natt, jag satt hos min bror med hans flickvän och hade tråkigt. Han babblade att han ville se på Earl, jag förstod att det var serien som mina kompisar pratat om, och som jag sett reklam för på tv. Kvällen slutade med Guitar Hero. Efter antal veckor orkade jag tillslut efter att ha sett något spröavsnitt på TV lyckats orka kopiera över skiten till min externa hårddisk. Nu har jag sett igenom säsong 1 och 2, och är besatt. Ska se första från säsong tre inatt innan jag lägger mig, men serien är ju älskvärd. Ursäkta min dåliga humor, jag är trött, har halsbränna och har överdoserat tobak hela natten medans jag sitter här och söker nåt att göra i doften av Cup&Soup curry kyckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Bump! En sen natt, jag satt hos min bror med hans flickvän och hade tråkigt. Han babblade att han ville se på Earl, jag förstod att det var serien som mina kompisar pratat om, och som jag sett reklam för på tv. Kvällen slutade med Guitar Hero. Efter antal veckor orkade jag tillslut efter att ha sett något spröavsnitt på TV lyckats orka kopiera över skiten till min externa hårddisk. Nu har jag sett igenom säsong 1 och 2, och är besatt. Ska se första från säsong tre inatt innan jag lägger mig, men serien är ju älskvärd. Ursäkta min dåliga humor, jag är trött, har halsbränna och har överdoserat tobak hela natten medans jag sitter här och söker nåt att göra i doften av Cup&Soup curry kyckling. Du har 12 avsnitt att plöja igenom nu då. S3 var dock ganska slö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) Du har 12 avsnitt att plöja igenom nu då. S3 var dock ganska slö. Jo jag såg första inatt innan jag somnade. Känns drygt att han ska sitta i fängelse, jag undrar bara hur länge han är kvar där.. Redigerad 4 januari, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) Jo jag såg första inatt innan jag somnade. Känns drygt att han ska sitta i fängelse, jag undrar bara hur länge han är kvar där.. Tills avsnitt 12. Redigerad 4 januari, 2008 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Tills avsnitt 12. Trevlig spoiler. Fan va' dumt folk det finns. Känns f.ö som att Merkkys fråga var retorisk. Om det inte stämmer kan man fortfarande spoilertagga för att andra inte ska behöva se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Tills avsnitt 12. Men vadfan! Bra gjort med spoilers idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Och där röjde du överraskningen. Suck, dumma människa! Hur svårt är det att spoila? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 (redigerad) Inte så svårt. Även om jag hade spoilat så hade du läst det ändå. Redigerad 4 januari, 2008 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Inte så svårt. Verkar så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Inte så svårt? Du sitter på 5 varningar. Spammar runt och skiter i regler. Var brukar vi göra mot sånt? Lägg ner attityden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Inte så svårt? Du sitter på 5 varningar. Spammar runt och skiter i regler. Var brukar vi göra mot sånt? Lägg ner attityden. BUUUUUUURNED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2008 Inte så svårt. Även om jag hade spoilat så hade du läst det ändå. Nej det hade jag inte, känns jäkligt onödigt att läsa en spoiler för ett avsnitt som jag skulle se om nån minut. Förövrigt såg jag precis avsnitt 12, gillade att han bytte stil lite där. När börjar serien igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts