.:Gurkan:. Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Det börjar i dag på TV 3, kl 22:20. Det handlar om en kille som heter Earl. Han är en liten småbrottsling som dricker öl. En dag köper han en lott och vinner 100,000 Dollar, men han tappar lotten. Han tror att han har en dålig karma för allt dåligt han har gjort i sitt liv och nu försöker han fixa de dåliga sakerna till bra saker...Eller ja, något i den stilen Vem kommer se denna serie? Redigerad 1 mars, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Räcker upp en hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Krockar med 24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Yeeha.! lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Hihi, har sett 14 avsnitt redan.. så jävla kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Har sett alla avsnitt redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Som radde sa. Det krockar med 24. Och 24 är mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 LÄtt!!! har väntat på att det ska börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Som radde sa. Det krockar med 24. Och 24 är mycket bra. 24 är extremt dåligt nu. Den första sessionen(stavning?) var jävligt bra, men det har bara blivit sämre och sämre. Min åsikt iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag ska däremot kolla på My Name Is Earl. Har inte följt 24 så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ska kolla på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Har sett 10-15 avsnitt och det är en sån serie man kan tänka sig kolla på då det finns ABSOLUT inget annat att kolla på. Ungefär som Scrubs d.v.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Kukfotboll, förbjud sporten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Kollar på det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Kollar på det nu Hos mig är det reklampaus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Detta blir nog nått ja kommer att kolla på varje onsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Om jag hade sett tråden innan det började så kanske, vet någon om den går i repris? Redigerad 1 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Har redan sett alla program....tycker det är väldigt sköjjigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Sett alla avsnitt, Sara gillar det mer än vad jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Hihi, har sett 14 avsnitt redan.. så jävla kul Hihi, jag har sett 2 mer än dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts