ranz00 Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Tycker verkligen fyrhjulsdriften i SA suger rejält, iallafall i terrängen, är som staffan borglund från tv4plus motormagasin säger om volvo xc70 s fyrhjulsdrift, att det är ett pajassystem. Alltså duger bra vid acceleration och grepp på asfalt, men är som sagt ingen terrängbil. Lika så i GTA http://img418.imageshack.us/img418/2245/yu5vq.jpg Där försker jag inte köra uppför källarbacken utan bara ett ex, där spinner endast vänster fram inget annat hjul. Äro inte det förojäklit va. Däremot med Nos på så blir det en helt annan framfart på bilen då alla hjul spinner, fast det är väl inte för att dom får riktigt 4x4 drift utan för att den bara blir starkare och driver runt hjulen, men ja menar den där bilen borde klara mer än så Inte ens Moster Trucken har välfungerande system. Redigerad 1 mars, 2006 av ranz00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Eh, intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Lika spännande och intressanta svar från tråkmånsarna som säger "Och?". För att gå ontopic så håller jag verkligen med om att systemet suger i SA. Men man har väl inte så mycket mer att begära av ett TV-spel. Det är ju bara ett TV-spel. Men visst är det tråkigt. Kan förövrigt tipsa om denna tråd om du lider av detta problem. Redigerad 1 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nämen inte är det väl så farligt? Jag för min del är ganska nöjd med Police Ranger och med Landstalker, deras terrängtagning är rätt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) 'Gone Redigerad 2 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ranz00 Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Eh , Intressant Helt avtrubbad eller? Jo Landstalkern och även Huntleyn kan vara rätt ok, men välter rätt lätt när det guppar lite väl mycket prova kör ut i skogarna i Shady Creeks o testa, där passar bara ranchern . annars är inte det systemet heller bättre på de bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Eh , Intressant Mer intressenat än ditt jävla inlägg iallafall. Gå iväg från tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Pröva att modda bilarna då?? Eller ladda ner bilar med större hjulbas och längre Axel... Offtopic: Shit alltså tare lungt GTApimpfoolife och ranz00. Han säger knappt 2 ord och ni skriver sånt och får damp?. Visst han kunde kanske kunde skriva nåt trevligare men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Offtopic: Shit alltså tare lungt GTApimpfoolife och ranz00. Han säger knappt 2 ord och ni skriver sånt och får damp?. Visst han kunde kanske kunde skriva nåt trevligare men... Tvår ord, okej. Två ord som faktiskt inte betydeer ett skit om trådens ämne. Han tycker tråden är onödig och ointressant. Men det blir ju verkligen inte intressantare efter det han säger. Okej det kanske räcker med att en säger "Eh, intressant" men två? Varför? Så otroligt onödigt. Klart man blir less och jag hade inte tvekat med en varning som moderator. Förlåt för offtopic, men för sjutton. Redigerad 2 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tvår ord, okej. Två ord som faktiskt inte betydeer ett skit om trådens ämne. Han tycker tråden är onödig och ointressant. Men det blir ju verkligen inte intressantare efter det han säger. Okej det kanske räcker med att en säger "Eh, intressant" men två? Varför? Så otroligt onödigt. Klart man blir less och jag hade inte tvekat med en varning som moderator. Förlåt för offtopic, men för sjutton. Varför säger du inte till CurunirOfValior? Varför moddar du inte bilare starkare? jag vet redan 4x4 driften i SA e inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Gå iväg från tråden. Haha började garva och tänka "Landet för länge sedan när Lillefot (haha, fult namn) säger till zera (stavning?) det är feel väg! " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Varför säger du inte till CurunirOfValior? Varför moddar du inte bilare starkare? jag vet redan 4x4 driften i SA e inte så bra Som jag skrev så tyckte jag att det var onödigt att upprepa redan ett onödigt inlägg. Eller hur? Men åhh. Nu struntar vi i vad jag tycker och forstätter i trådens ämne. På nå vis. Redigerad 2 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Helt avtrubbad eller? Jo Landstalkern och även Huntleyn kan vara rätt ok, men välter rätt lätt när det guppar lite väl mycket prova kör ut i skogarna i Shady Creeks o testa, där passar bara ranchern . annars är inte det systemet heller bättre på de bilarna. Huntleyn är bäst i Whetstone områden Men jo, du har rätt ^^ Monstertrucken borde vara kapabel till sådant ... synd dom inte finslipat handligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Annars så går det att modda det finns en mod som jag länkar till * är länken hmm länken fungerar visst inte Redigerad 2 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Pröva att modda bilarna då?? Eller ladda ner bilar med större hjulbas och längre Axel... Offtopic: Shit alltså tare lungt GTApimpfoolife och ranz00. Han säger knappt 2 ord och ni skriver sånt och får damp?. Visst han kunde kanske kunde skriva nåt trevligare men... Det är inte klokt vad olika man kan definiera ordet damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts