Jump to content

Sugig 4x4 drift i SA

Share

Recommended Posts

Tycker verkligen fyrhjulsdriften i SA suger rejält, iallafall i terrängen, är som staffan borglund från tv4plus motormagasin säger om volvo xc70 s fyrhjulsdrift, att det är ett pajassystem. Alltså duger bra vid acceleration och grepp på asfalt, men är som sagt ingen terrängbil. Lika så i GTA

Där försker jag inte köra uppför källarbacken utan bara ett ex, där spinner endast vänster fram inget annat hjul. Äro inte det förojäklit va.

Däremot med Nos på så blir det en helt annan framfart på bilen då alla hjul spinner, fast det är väl inte för att dom får riktigt 4x4 drift utan för att den bara blir starkare och driver runt hjulen, men ja menar den där bilen borde klara mer än så :P

Inte ens Moster Trucken har välfungerande system.

Redigerad av ranz00
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lika spännande och intressanta svar från tråkmånsarna som säger "Och?".

För att gå ontopic så håller jag verkligen med om att systemet suger i SA. Men man har väl inte så mycket mer att begära av ett TV-spel. Det är ju bara ett TV-spel. Men visst är det tråkigt.

Kan förövrigt tipsa om denna tråd om du lider av detta problem.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh , Intressant :rolleyes:

Helt avtrubbad eller?

Jo Landstalkern och även Huntleyn kan vara rätt ok, men välter rätt lätt när det guppar lite väl mycket prova kör ut i skogarna i Shady Creeks o testa, där passar bara ranchern . annars är inte det systemet heller bättre på de bilarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pröva att modda bilarna då?? :wub:

Eller ladda ner bilar med större hjulbas och längre Axel... :D

Offtopic: Shit alltså tare lungt GTApimpfoolife och ranz00. Han säger knappt 2 ord och ni skriver sånt och får damp?. :D

Visst han kunde kanske kunde skriva nåt trevligare men... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic: Shit alltså tare lungt GTApimpfoolife och ranz00. Han säger knappt 2 ord och ni skriver sånt och får damp?.  ^_^

Visst han kunde kanske kunde skriva nåt trevligare men... :D

Tvår ord, okej. Två ord som faktiskt inte betydeer ett skit om trådens ämne. Han tycker tråden är onödig och ointressant. Men det blir ju verkligen inte intressantare efter det han säger. Okej det kanske räcker med att en säger "Eh, intressant" men två? Varför? Så otroligt onödigt. Klart man blir less och jag hade inte tvekat med en varning som moderator.

Förlåt för offtopic, men för sjutton.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tvår ord, okej. Två ord som faktiskt inte betydeer ett skit om trådens ämne. Han tycker tråden är onödig och ointressant. Men det blir ju verkligen inte intressantare efter det han säger. Okej det kanske räcker med att en säger "Eh, intressant" men två? Varför? Så otroligt onödigt. Klart man blir less och jag hade inte tvekat med en varning som moderator.

Förlåt för offtopic, men för sjutton.

Varför säger du inte till CurunirOfValior?

Varför moddar du inte bilare starkare?

jag vet redan 4x4 driften i SA e inte så bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför säger du inte till CurunirOfValior?

Varför moddar du inte bilare starkare?

jag vet redan 4x4 driften i SA e inte så bra

Som jag skrev så tyckte jag att det var onödigt att upprepa redan ett onödigt inlägg. Eller hur? Men åhh. Nu struntar vi i vad jag tycker och forstätter i trådens ämne. På nå vis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt avtrubbad eller?

Jo Landstalkern och även Huntleyn kan vara rätt ok, men välter rätt lätt när det guppar lite väl mycket prova kör ut i skogarna i Shady Creeks o testa, där passar bara ranchern . annars är inte det systemet heller bättre på de bilarna.

Huntleyn är bäst i Whetstone områden :wacko:

Men jo, du har rätt ^^ Monstertrucken borde vara kapabel till sådant ... synd dom inte finslipat handligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pröva att modda bilarna då?? ;)

Eller ladda ner bilar med större hjulbas och längre Axel... :wacko:

Offtopic: Shit alltså tare lungt GTApimpfoolife och ranz00. Han säger knappt 2 ord och ni skriver sånt och får damp?. ;)

Visst han kunde kanske kunde skriva nåt trevligare men... :lol:

Det är inte klokt vad olika man kan definiera ordet damp :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor