Ballena Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag använder mig av programmet >samurize för att få en tvtablå på skrivbordet, det har fungerat bra i två veckor. Men igår så fick jag något felmeddlenade om microsogt activeX. Finns det någon kontrollpanele eller något ställe där man kan ändra och fixa med activX så det tillåter skriptet som behövs för tvtablån? såhär ser felmeddelandet ut http://i35.photobucket.com/albums/d163/Ballena1337/iy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Datorhjälpstråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vadå? finns svaret där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vadå? finns svaret där? Nej, man ska posta alla frågor ang. datorer där. Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts