Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Har du köpt det? Själv så köpte jag de för några dagar sen Command and Conquer: The First Decade är alla C&C spelen i en box plus en bonus dvd Redigerad 1 mars, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nej, vad är det...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nopps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nej , vad är de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Command and Conquer: The First Decade är alla C&C spelen i en box plus en bonus dvd ni vet va Command and Conquer är va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Command and Conquer: The First Decade är alla C&C spelen i en box plus en bonus dvd ni vet va Command and Conquer är va? Ett krigs spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 "Kanske"? Inte köpt det men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ett krigs spel? Strategispel... Red alert, Generals.. aa du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Lite önödigt att starta en tråd för att fråga om någon har köpt ett visst spel enligt mig Vote: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Lite önödigt att starta en tråd för att fråga om någon har köpt ett visst spel enligt mig Vote: Nej! Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nej, och jag kommer inte att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Det verkar intressant men ska nog inte heller köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vote : Nej Det är ett paket med alla 12 command and conquer spelen. inkl. expansioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Fixade Red Alert idag, underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Har inte köpt det, köper nog heller inte det. Har redan Tiberian Sun och det är tråkigt. Bara Red Alert och Generals som är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Ok, själv så tycker jag Tiberian Sun är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Red Alert ägde. Kan inte installera den på min data för att den kan bara installeras på WIN 95 Vote : Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Red Alert ägde. Kan inte installera den på min data för att den kan bara installeras på WIN 95 Vote : Nej. Men köp The first decade så kan du spela det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Men köp The first decade så kan du spela det igen Vill inte slösa mer pengar på spel Tyvär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts