skribb Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Ja, eliizar har rätt. Filmen sög verkligen. Om ni vill se en film som "Saw" så är denna långt ifrån. Jag och mina kompisar visste inte ens om det var en skräckfilm eller porrfilm vi kollade på... Hahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Må..ste..Se.. den.. Nej men självklart ska du det. Annars blir du mobbad av polarna, som tror att de själva blir mobbade om de inte ser den, no? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Ja, eliizar har rätt. Filmen sög verkligen. Om ni vill se en film som "Saw" så är denna långt ifrån. Jag och mina kompisar visste inte ens om det var en skräckfilm eller porrfilm vi kollade på... Jag gillar porrfilm, så jag ser fram emot Hostel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Jag gillar porrfilm, så jag ser fram emot Hostel. Okej, så du betalar för att se porrfilmer. Då vet vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Okej, så du betalar för att se porrfilmer. Då vet vi. Nja, betala vet jag inte, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Den var väl helt ok...brutalare än SAW men inte lika genomtänkt..det ända som jag verkligen vred på mig när jag såg den, var scenen med den japanska tjejen (behöver inte säga mer, för att dom som sett den vet jag menar). Men blodig som vanligt när Quentin Tarantino har vart med i produktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 ...det ända som jag verkligen vred på mig när jag såg den, var scenen med den japanska tjejen (behöver inte säga mer, för att dom som sett den vet jag menar). Jepp, det var så äckligt att vi skrattade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Jepp, det var så äckligt att vi skrattade... Oj, nu blev jag sugen att se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Nej men självklart ska du det. Annars blir du mobbad av polarna, som tror att de själva blir mobbade om de inte ser den, no? Varför skulle man bli mobbad? Eller varför skulle man ens tro att man skulle bli mobbad? Tror inte han gör det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts