Mr.White Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag har haft GTA SA installerat på denna maskin innan, men så var jag tvungen att formatera om datorn på grund av någonting (kommer inte ihåg.. tror det var något fel på CD-läsaren). Jag installerade GTA SA igen, och funkade bra. Moddade spelet lite utan backup, och så slutade det fungera. installerade om det ( tre ggr ), och när jag försökte installera det MED ljud så säger den att det har uppstått ett CRC fel (cyclic redundancy check, om jaghar stavat det rätt). jag installerade det utan ljud, och försökte spela. första gången kom jag till välkomstetxen (eller skärmen) och så sa den "GTA SA har påträffat ett problem och måste avslutas". Startade om datorn, försökte igen, och då sa den samma sak fast precis innan menyn skulle visas. nu fortsätter den göra likadant :S någon som vet vad felet är? hur jag ska lösa det? sorry om det blev lite luddigt men kani nte förklara bättre än så. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Kan tyvärr inte hjälpa. Kanske ska ställa frågan i datorhjälpstråden? Ja! Mycket bättre nu än förra gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Kan tyvärr inte hjälpa. Kanske ska ställa frågan i datorhjälpstråden? Ja! Mycket bättre nu än förra gången Var finns denna tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Härfinns den. I allmänt forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tack! glömde sökfunktionen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Ett tips kan var att checka GTAForums.com också och gå in på "Troubleshooting" delen. Är nästan helt säker på att du kan få bättre hjälp där. Du behöver troligen inte äns skriva något, leta lite bland trådarna bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts