skribb Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ingen alkohol? Vad är det för fascister? Sitter just nu i min systers studentrum i Lund med ett glas öl brevid mig och en samling bag-in-box-viner uppställda på bordet med mera med mera. Så lekfullt. När vi cyklade genon staden nyss från min andra syster så insåg jag damn vilken festkultur, massvis med halvfulla ungdomar som var på väg ut, ja överallt. Kommer med stor sannolikhet hamna här om ett par år. Damn - du är cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Damn - du är cool! Och skribb, du är jävligt dryg (hmm känns som jag har sagt det här förrut) Du tycker att det är löjligt att dricka? Ok, då vet jag din åsikt, måste du försöka förlöjliga mig när jag, tillsammans med min familj, dricker några öl på min systers födelsedag? Nu när jag läser mitt inlägg förstår jag iofs hur du tänker, men jag ville bara visa att jag var förvånad över alkoholförbudet och att det inte rådde något sådant i Lunds korridorrum. Sweeman: Ok mjo, det är ju universitetet. Redigerad 4 mars, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Inget svar från skribb, nähe :/ --- Nästan topic: Vilken tror ni är den bästa universitetstaden? Jag har hela tiden varit ganska insnöad på Lund men möjligt att det finns intressantarare ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Nästan topic: Vilken tror ni är den bästa universitetstaden? Jag har hela tiden varit ganska insnöad på Lund men möjligt att det finns intressantarare ställen? Uppsala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Och skribb, du är jävligt dryg (hmm känns som jag har sagt det här förrut) Du tycker att det är löjligt att dricka? Ok, då vet jag din åsikt, måste du försöka förlöjliga mig när jag, tillsammans med min familj, dricker några öl på min systers födelsedag? Nu när jag läser mitt inlägg förstår jag iofs hur du tänker, men jag ville bara visa att jag var förvånad över alkoholförbudet och att det inte rådde något sådant i Lunds korridorrum. Sweeman: Ok mjo, det är ju universitetet. Jag förstår att du förstår vad jag menar. Och visst var jag dryg - ibland har jag svårt att hitta rätt ord Jag har dessutom delvis glömt vad jag menade met mitt inlägg... nåja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts