Jump to content

Stundent rum

Sweeman
 Share

Recommended Posts

Är det korridorrum du pratar om? Man har gemensamt kök då och det är väl främst där som finns vissa regler, man delar ju kylskåp och sånt också då. Sen städschema och lite grejer, och överallt gäller ju att man inte får störa grannarna (hög musik etc)

Men jag vet inte, du får allt precisera dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inget sex på rummen var det som gällde på min systers skola. Annars respektera grannarna, inte störa friden eller förstöra saker.

Lool det är ju inte möjligt? Du snackar inte internatskola eller nåt annat tjafs?

Ingen bostadsbolag skulle förbjuda sex i lägenheterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjoo fick iaf reda på lite mer....inge alkohol å cigg i lägenheten, gemensamt badrum å kök..kabeltv kommer med....hoppas nu bara att jag kan flytta mitt telia bredband dit...annars e jag fucked and screwed..morsan vill ju inte betala 2 st bredband..aja får hoppas att nån jävel i lägenheten har en router :rolleyes: har trådlöst på min dator :D muhaha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjoo fick iaf reda på lite mer....inge alkohol å cigg i lägenheten, gemensamt badrum å kök..kabeltv kommer med....hoppas nu bara att jag kan flytta mitt telia bredband dit...annars e jag fucked and screwed..morsan vill ju inte betala 2 st bredband..aja får hoppas att nån jävel i lägenheten har en router :huh: har trådlöst på min dator ^_^ muhaha

Ingen alkohol? Vad är det för fascister? Sitter just nu i min systers studentrum i Lund med ett glas öl brevid mig och en samling bag-in-box-viner uppställda på bordet med mera med mera. Så lekfullt.

När vi cyklade genon staden nyss från min andra syster så insåg jag damn vilken festkultur, massvis med halvfulla ungdomar som var på väg ut, ja överallt. Kommer med stor sannolikhet hamna här om ett par år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha mjoo men det är väll universitet? detta är studentrum för gymnasie elever...de har infört den regeln pga att folk har haft fest typ 3 pers sen har hela leksand fått reda på det å sen kommit te lägenheter å skitat ner å så...sen e dt för att de flesta är 15-17..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor