Sweeman Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Hmm ska nog flytta te ett student rum tills jag fått egen lägenet....hur är det i dem och vilka regler har dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Eh, det är väl olika för varje? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 I såna där baracker? Inga typ.. men du måste respektera grannarna och inte föra oljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Är det korridorrum du pratar om? Man har gemensamt kök då och det är väl främst där som finns vissa regler, man delar ju kylskåp och sånt också då. Sen städschema och lite grejer, och överallt gäller ju att man inte får störa grannarna (hög musik etc) Men jag vet inte, du får allt precisera dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Inget sex på rummen var det som gällde på min systers skola. Annars respektera grannarna, inte störa friden eller förstöra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Inget sex på rummen var det som gällde på min systers skola. Annars respektera grannarna, inte störa friden eller förstöra saker. Lool det är ju inte möjligt? Du snackar inte internatskola eller nåt annat tjafs? Ingen bostadsbolag skulle förbjuda sex i lägenheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jaja, hon bodde på skolans område men i en korridor med flera rum med flera studenter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Sex är av ondo kommen! Sex är inget nöje, det finns endast till för att skapa nytt liv. Ty detta är Herrens ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jaja, hon bodde på skolans område men i en korridor med flera rum med flera studenter. Haha, smita ut utanför området och ha det lite mysigt om man blir sugen haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Haha, smita ut utanför området och ha det lite mysigt om man blir sugen haha Man blir sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Man blir sugen Oj när man blir sugen menade jag givetvis, men ni förstod ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Sex är av ondo kommen! Sex är inget nöje, det finns endast till för att skapa nytt liv. Ty detta är Herrens ord. Ja, har vi påstått något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ja, har vi påstått något annat? Haha, smita ut utanför området och ha det lite mysigt om man blir sugen haha Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Ja? Jo, det har väl inget med lust och skojighet att göra? Sugen på att få barn, hm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jo, det har väl inget med lust och skojighet att göra? Sugen på att få barn, hm? Troligt. Vild fucking gissning, jag tror inte folk menar att de är sugna på barn när de säger att de är sugna. Men hey, vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Denna tråd blev riktigt bra i och med de senare posterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Troligt. Vild fucking gissning, jag tror inte folk menar att de är sugna på barn när de säger att de är sugna. Men hey, vad vet jag? Varför inte?! Du måste ha riktigt snuskiga tankar inbankade bakom skallbenet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Mjoo fick iaf reda på lite mer....inge alkohol å cigg i lägenheten, gemensamt badrum å kök..kabeltv kommer med....hoppas nu bara att jag kan flytta mitt telia bredband dit...annars e jag fucked and screwed..morsan vill ju inte betala 2 st bredband..aja får hoppas att nån jävel i lägenheten har en router har trådlöst på min dator muhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Mjoo fick iaf reda på lite mer....inge alkohol å cigg i lägenheten, gemensamt badrum å kök..kabeltv kommer med....hoppas nu bara att jag kan flytta mitt telia bredband dit...annars e jag fucked and screwed..morsan vill ju inte betala 2 st bredband..aja får hoppas att nån jävel i lägenheten har en router har trådlöst på min dator muhaha Ingen alkohol? Vad är det för fascister? Sitter just nu i min systers studentrum i Lund med ett glas öl brevid mig och en samling bag-in-box-viner uppställda på bordet med mera med mera. Så lekfullt. När vi cyklade genon staden nyss från min andra syster så insåg jag damn vilken festkultur, massvis med halvfulla ungdomar som var på väg ut, ja överallt. Kommer med stor sannolikhet hamna här om ett par år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Hahaha mjoo men det är väll universitet? detta är studentrum för gymnasie elever...de har infört den regeln pga att folk har haft fest typ 3 pers sen har hela leksand fått reda på det å sen kommit te lägenheter å skitat ner å så...sen e dt för att de flesta är 15-17.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts