samuelszon Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Nu har jag letat runt som en galning, men vart är den högsta byggnaden egentligen? skulle vara intressant och veta, så skriv vad du tror nu! kan det vara mount chilliad? sears i centrala los santos eller pyramiden i las venturas? ja, gott folk, vad tror du? när jag ändå har tagit mig tid och skapat en tråd, går det att flyga med motorcyklar alt. cyklar? då menar jag om man spawnar en jetpack när man sitter på bågen.. Edit: Givetvis kan det vara någon annan höjd, kom med förslag! Redigerad 1 mars, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Mount Chiliad tippar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Sears. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Jag lé tip på högsta byggnaden i Los Santos, stjärnformade ----------- Pyramiden kan det inte vara, den e alldeles för låg... Redigerad 2 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Nu har jag letat runt som en galning, men vart är den högsta byggnaden egentligen? skulle vara intressant och veta, så skriv vad du tror nu! kan det vara mount chilliad? sears i centrala los santos eller pyramiden i las venturas? ja, gott folk, vad tror du? när jag ändå har tagit mig tid och skapat en tråd, går det att flyga med motorcyklar alt. cyklar? då menar jag om man spawnar en jetpack när man sitter på bågen.. Edit: Givetvis kan det vara någon annan höjd, kom med förslag! Har också testat det där med mc och jetpack. Tycker det verkar som att handligen ändras lite men jag har inte upptäckt någe sätt att flyga. Jag tippat på att Chillad är högst. (Fast jag vet att alla "film ställen" / insidor är mega högt uppe. EDIT: Om ni vill ta reda på vilket som e högst så kolla med San Andreas Place Manager (teleport programet) den sista siffran anger höjden. Redigerad 1 mars, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag tippar på att Sears är den högsta byggnaden. Högsta höjden är nog Mount Chiliad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Vadå "Sears"? Om ni syftar på Sears Tower så ligger det i Chicago. Den högsta skyskrapan i Los Santos är en kopia av U.S Bank Tower i Los Angeles. http://encyclopedia.laborlawtalk.com/wiki/images/thumb/0/0f/180px-Los_Angeles_Library_Tower_(small).jpg Och den så kallade "pyramiden" i San Fierro é också en kopia av Transamerica Pyramid i San Francisco. Angående frågan så har jag ingen aning. Inom byggnader om spelet överensstämmer med de riktiga byggnaderna så skulle TV-masten utanför San Fierro vara högst. Den finns också på riktigt utanför San Francisco och om jag inte missminner mig är det Kaliforniens högsta "byggnad". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Vadå "Sears"? Om ni syftar på Sears Tower så ligger det i Chicago. Den högsta skyskrapan i Los Santos är en kopia av U.S Bank Tower i Los Angeles. http://encyclopedia.laborlawtalk.com/wiki/images/thumb/0/0f/180px-Los_Angeles_Library_Tower_(small).jpg Och den så kallade "pyramiden" i San Fierro é också en kopia av Transamerica Pyramid i San Francisco. Angående frågan så har jag ingen aning. Inom byggnader om spelet överensstämmer med de riktiga byggnaderna så skulle TV-masten utanför San Fierro vara högst. Den finns också på riktigt utanför San Francisco och om jag inte missminner mig är det Kaliforniens högsta "byggnad". Han skrev "Pyramiden i Las Venturas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Han skrev "Pyramiden i Las Venturas" Den kan det ju absolut inte vara iallafall. Då är ju för sjutton CJs hus i Grove Street högre. Nej jag tror starkt på den högsta punkten uppe på Mount Chiliad. Om jag ska tro på en byggnad ska det väl vara den stjärnformade byggnaden i Los Santos eller den pyramidformade byggnaden i San Fierro. Redigerad 1 mars, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Han skrev "Pyramiden i Las Venturas" Okej, sorry. jag trodde att det var sears eftersom alla har sagt det. och pyramiden i las venturas tog jag som exempel, vet oxå att den inte e hög men kom inte på någon annan i lv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Då är ju för sjutton CJs hus i Grove Street högre. Nja, skulle inte tro det, den är t.o.m. högre än The Visage. The Visage är 102 m och Pyramiden är 107 m och pyramiden i las venturas tog jag som exempel, vet oxå att den inte e hög men kom inte på någon annan i lv då Caesars Palace är högst i LV, du kunde tagit den som exempel Redigerad 2 mars, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Tippar på sears btw samuleszon fixa mindre signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Mt. Chiliad är högst....that's it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts