Jump to content

HÖGSTA HÖJDEN?

Recommended Posts

Nu har jag letat runt som en galning, men vart är den högsta byggnaden egentligen? skulle vara intressant och veta, så skriv vad du tror nu!

kan det vara mount chilliad? sears i centrala los santos eller pyramiden i las venturas? ja, gott folk, vad tror du?

när jag ändå har tagit mig tid och skapat en tråd, går det att flyga med motorcyklar alt. cyklar? då menar jag om man spawnar en jetpack när man sitter på bågen..

Edit: Givetvis kan det vara någon annan höjd, kom med förslag!

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag letat runt som en galning, men vart är den högsta byggnaden egentligen? skulle vara intressant och veta, så skriv vad du tror nu!

kan det vara mount chilliad? sears i centrala los santos eller pyramiden i las venturas? ja, gott folk, vad tror du?

när jag ändå har tagit mig tid och skapat en tråd, går det att flyga med motorcyklar alt. cyklar? då menar jag om man spawnar en jetpack när man sitter på bågen..

Edit: Givetvis kan det vara någon annan höjd, kom med förslag!

Har också testat det där med mc och jetpack. Tycker det verkar som att handligen ändras lite men jag har inte upptäckt någe sätt att flyga.

Jag tippat på att Chillad är högst. (Fast jag vet att alla "film ställen" / insidor är mega högt uppe.

EDIT: Om ni vill ta reda på vilket som e högst så kolla med San Andreas Place Manager (teleport programet) den sista siffran anger höjden.

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå "Sears"? Om ni syftar på Sears Tower så ligger det i Chicago. Den högsta skyskrapan i Los Santos är en kopia av U.S Bank Tower i Los Angeles.

Och den så kallade "pyramiden" i San Fierro é också en kopia av Transamerica Pyramid i San Francisco.

transamerica_pyramid_2_648345_1.jpg

Angående frågan så har jag ingen aning. Inom byggnader om spelet överensstämmer med de riktiga byggnaderna så skulle TV-masten utanför San Fierro vara högst. Den finns också på riktigt utanför San Francisco och om jag inte missminner mig är det Kaliforniens högsta "byggnad".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå "Sears"? Om ni syftar på Sears Tower så ligger det i Chicago. Den högsta skyskrapan i Los Santos är en kopia av U.S Bank Tower i Los Angeles.

Och den så kallade "pyramiden" i San Fierro é också en kopia av Transamerica Pyramid i San Francisco.

transamerica_pyramid_2_648345_1.jpg

Angående frågan så har jag ingen aning. Inom byggnader om spelet överensstämmer med de riktiga byggnaderna så skulle TV-masten utanför San Fierro vara högst. Den finns också på riktigt utanför San Francisco och om jag inte missminner mig är det Kaliforniens högsta "byggnad".

Han skrev "Pyramiden i Las Venturas"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han skrev "Pyramiden i Las Venturas"

Den kan det ju absolut inte vara iallafall. Då är ju för sjutton CJs hus i Grove Street högre. Nej jag tror starkt på den högsta punkten uppe på Mount Chiliad. Om jag ska tro på en byggnad ska det väl vara den stjärnformade byggnaden i Los Santos eller den pyramidformade byggnaden i San Fierro.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då är ju för sjutton CJs hus i Grove Street högre.

Nja, skulle inte tro det, den är t.o.m. högre än The Visage. The Visage är 102 m och Pyramiden är 107 m ^_^

och pyramiden i las venturas tog jag som exempel, vet oxå att den inte e hög men kom inte på någon annan i lv då :D

Caesars Palace är högst i LV, du kunde tagit den som exempel :D

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor