kebabkurt Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Har för mig att Scorseses film om Dylan också skulle gå på bio. Jag kanske har fel men när ska den gå/har den gått ? Och, Filmen om Cash...Har den också gått eller kommer den ? Redigerad 1 mars, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Den visades på Kulturhuset, men den har aldrig lanserats på de "riktiga" biograferna. Det sägs att Scorsese gärna ville det, eftersom den säkerligen skulle Oscarnomineras, men Dylan sa ifrån. "Walk the Line" går just nu på Astoria. Redigerad 1 mars, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Hur bra är den? Funderar på att kasta med den i varukorgen när jag beställer lite grejer från ginza snart. Den gick ju på SVT men jag somnade under båda delarna :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Såg den på SVT, väldigt intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Hur bra är den? Funderar på att kasta med den i varukorgen när jag beställer lite grejer från ginza snart. Den gick ju på SVT men jag somnade under båda delarna :/ Den va grym! Typ de bästa som gjorts Astoria: Här kommer jag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts