impe Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Hejsan..det är så att jag laddar hem senaste verisonen av MTA men det funkar inte..Det blir bara en svårt ruta efter det att rockstargames o all annan reklam försvunnit från spelet fast jag hör fortfarande musik..läste när jag instalerade mta att jag måste ha SA version 1.0 vilket jag borde ha eftersom jag inte laddat ner nån nyare verison av spelet, eller e det så att version 1.0 e en nerladdningsbar fil man måste tanka hem o sedan ladda ner mta för att få det att funka? Ge svar snälla Spelet är orginal och jag har inte laddat hem några patcher till det tidigare! MVH // impe Redigerad 28 februari, 2006 av impe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Har du köpt spelet eller laddat hem det? Om du köpt det så tror jag man kan patcha tillbaks den på R* hemsida, Kolla där Om du tankat det: Vi får inte hjälpa till med sånt tyvärr Edit: Men om du kikar på min signatur om nån dag hittar du en ytterst intressant länk Redigerad 28 februari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta-4-Life Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Men äru puckad eller, din lilla bög... mta går inte at köra på ps2,,,fitthuvve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Men äru puckad eller, din lilla bög... mta går inte at köra på ps2,,,fitthuvve Kan du inte komma på mer fina ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Men äru puckad eller, din lilla bög... mta går inte at köra på ps2,,,fitthuvve Var skrev han att han har det på PS2? Du är reportad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Men äru puckad eller, din lilla bög... mta går inte at köra på ps2,,,fitthuvve Grattis till din första varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts