Ballena Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) --- Redigerad 7 februari, 2019 av Ballena abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hej För drygt ett år sedan slutade funktionen "kommentera" på nyhetssidan at fungera och ni lovade att den skulle repareras. Jag tycker det är trevligt om man kan få säga sin åsikt om en nyhet och ser detta som en STOR brist på gtasajten. Jag hoppas andra saknar funktionen och att någon fixar till den. Tack för mig. Ja så ja kan klaga på allt och alla som en gammal gubbe och sedan säga förlåt och ladda ner moddarna 5 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Kommentarsystemet kan öppnas när som helst. Problemet är att vi behöver en enorm moderatorgrupp för att det ska fungera (både för GTAsajten och GTAMods). Förstasidan måste vara seriös och inte innehålla spam och påhopp. Det bästa är att vänta till GTAsajten5, när den nu kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tror du att det kommer att hända innan Duke Nukem Forever släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Det bästa är att vänta till GTAsajten5, när den nu kommer... Nu ska vi kanske inte gå allt för offtopic men jag tänkte bara fråga. Är det säkert det där GTAsajten 5 ens kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Någon gång kommer det väl, men jag saknar faktiskt också kommentarsystemet. Det var mycket trevligt, men som sagt så blev det rörigt och väldigt "off-topic" för det mesta. Jag skulle kunna hjälpa till genom att vara moderator för det om det behöves. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 (redigerad) Någon gång kommer det väl, men jag saknar faktiskt också kommentarsystemet. Det var mycket trevligt, men som sagt så blev det rörigt och väldigt "off-topic" för det mesta. Jag skulle kunna hjälpa till genom att vara moderator för det om det behöves. Jaha så du vill vara admin, nån mer som skulle vilja vara admin?? Byt ut admin mot moderator och... volia! Nej men ... Hultan avgör, det blir bäst. ^^ Redigerad 18 mars, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vad fan är GTAsajten 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vad fan är GTAsajten 5? Just nu är vi typ inne på GTAsajten 4.. alltså version 4.. Så GTAsajten 5 = GTAsajten v.5 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vad ska det bli för ändring? Ska Hultenius betala för ett nytt forum? Ska trollkarlen i Oz bli arg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Vill också ha tillbaka det. När jag för första gången kom till sidan var det öppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts