I lol Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Kan någon förklara för mig vad det är? Skulle vara tacksam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Need For Speed Most Wanted: Black Edition NFS:MV för svarta? Dom har gjort nåfra små ändringar i spelet bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Need For Speed Most Wanted: Black Edition NFS:MV för svarta? Dom har gjort nåfra små ändringar i spelet bara Som vad? Finns det någon patch som gör vanliga NFSMW till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Som vad? Finns det någon patch som gör vanliga NFSMW till det? Antagligen inte, därför att black edition är dyrare än vanliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Som vad? Finns det någon patch som gör vanliga NFSMW till det? Nej, Black Edition är ju mer som en deluxe version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Black Edition gör några få ändringar till det vanliga, eller vad man ska säga. Från Webhallen: Black Edition Exclusive Features: Exclusive Cars - Race in thei classic '67 Camaro SS and the BMW M3 GTR street machine right out of the box. Specially-Tuned Rides - Rule the streets in a modified SL65 AMG, Porsche 911GT2, Corvette C6.R, and more. Exclusive Races - Redline in three epic races land an exclusive Black Edition Challenge. Bonus DVD - Go behind the scenes with Josie Maran, get exclusive videos and concepti art, and much more. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Need For Speed Most Wanted: Black Edition NFS:MV för svarta? Dom har gjort nåfra små ändringar i spelet bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Godfather: + respekt Tiger: ++ respekt Cortez: ½ + respekt Tack Redigerad 28 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Wolf Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag har det. Det är skitkul Jag har nästan klarat av det. det är bara ett race kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag har det. Det är skitkul Jag har nästan klarat av det. det är bara ett race kvar Det måste jag lägga på minnet, kan du påminna mig så att jag inte glömmer bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Klarade ut det för länge sen... Å var smart, köp vanliga. Jag har black ed å man kan ej köpa camaron i själva spelet utan man få ett till sånt där "challenge-rejs" där man får köra en så gott som otrimmad camaro å bli jagad av snuten. Nåt mer ärente... ...bara att det kostar typ en hundring xtra. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts