Foo Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Som trådnamnet lyder: Vilka här lyssnar på Techno, eller Progressive bandet Progidy? (som det egentligen heter) Diskutera gärna vad ni tycker om denna musik & vilka låtar ni gillar ^^ Själv lyssnar jag inte på mycket techno.. endast Prodigy & Antiloop funkar ^^ Dessutom vill jag inte att nån kommer med några onödiga kommentarer som förstör stämningen... Redigerad 28 februari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Som trådnamnet lyder: Vilka här lyssnar på Techo bandet Progidy? Diskutera gärna vad ni tycker om denna musik & vilka låtar ni gillar ^^ Själv lyssnar jag inte på mycket techno.. endast Prodigy & Antiloop funkar ^^ Dessutom vill jag inte att nån kommer med några onödiga kommentarer som förstör stämningen... Gillar låten under my wheels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Har bara hört låten "Breathe" tror jag, den är väl helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jodå, Prodigy är ganska bra. Deras låt Smack my bitch up är fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Foobar2000: Prodigy - Firestarter [03:47] <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jao jag lyssnar en del! Men det är ej techno, utan generen heter Progressive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jao jag lyssnar en del! Men det är ej techno, utan generen heter Progressive. Joo det stämmer.... men jag visste inte vad det hette innan riktigt... Ska editera ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag lyssnar på Profigy. Gillar alla deras låtar men specielt: splitfire girls (e inte säker på om de orginal versionen av låten som e bäst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Har hört tre låtar av Progidy. Breathe, Firestarter och Smack my bitch up. Fast deras musikstil är inget jag brukar lyssna på på fritiden. Lyssnar på Daft Punk istället. Redigerad 1 mars, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Har hört tre låtar av Progidy. Breathe, Firestarter och Smack my bitch up. Fast deras musikstil är inget jag brukar lyssna på på fritiden. Lyssnar på Daft Punk istället. Dom gillar jag med. Har skivorna homework och discovery dock har jag inte köpt den nya skivan. Tycker inte att man kan jämföra deras stil med Prodigys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Låten "Diesel power" är fett bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts