Gtaskate Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tja ja Liberty city stores kommer ju snart ut till ps2 och jag får exakt spela Sa så jag undrar om LCS kommer att vara värre en Sa eller vad tror ni men jag älskar gta spelaen så svara gjärna plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Värre? som i blodigare? de tror ja inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Nä åldersrekomendationen skulle väl vara på 12+. Och du kan ju alltid spela utan att dom vet... Redigerad 28 februari, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Nä åldersrekomendationen skulle väl vara på 12+. Och du kan ju alltid spela utan att dom vet... 12+? Låter inte som GTA precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 12+? Låter inte som GTA precis. Har för mig att ja såg en bild på fodralet där det stog 12+ och det snackades om det på forumet och jag tycker det är kasst att ge Gta spel på PSP och ignorera oss riktiga män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Har för mig att ja såg en bild på fodralet där det stog 12+ och det snackades om det på forumet och jag tycker det är kasst att ge Gta spel på PSP och ignorera oss riktiga män. Hmm. om det nu är så och det blir ett liknande GTA som de andra så lär de få ännu mer skit från diverse folk med för mycket fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hmm. om det nu är så och det blir ett liknande GTA som de andra så lär de få ännu mer skit från diverse folk med för mycket fritid. Men PSP SUGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Men PSP SUGER! Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jaha? Japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tja ja Liberty city stores kommer ju snart ut till ps2 och jag får exakt spela Sa så jag undrar om LCS kommer att vara värre en Sa eller vad tror ni men jag älskar gta spelaen så svara gjärna plz Jag visste inte äns att det kommer ut på PS2 Men isåfall ska jag lätt köpa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts