Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Null vote. Skademodellen ifall det hör till den så kallade realismen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Null vote. Skademodellen ifall det hör till den så kallade realismen. Hmm... Väljer en bil med bra skade modell för att komma vidare, det var något nytt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Prövade precis PGR3 och det spelet är verkligen ett perfekt exemple på de saker jag INTE gillar med ett spel. Det var det tråkigaste racing spel jag NÅGONSIN spelat (Och jag har spelat en hel del tråkiga) med urkass styrning och grafik som inte precis imponerade. Bilarna så jättesnygga ut när man valde dem men i själva spelet var de fula och försökte bara se bra ut genom glanseffekt. Det spelet tänker jag aldrig mer utsätta mig för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Styrning och acceleration, rösten faller dock på styrning A.K.A handling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts