I lol Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Det här handlar alltså om vad ni tänker på när ni t.ex. väljer bil eller uppgraderar!! :'( Top hastighet Rösta något av dom där i stället för att ta Null vote, när ni ska säga Realismen är viktig Redigerad 1 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Nullvote tänker mest på känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Nullvote tänker mest på känslan ^what he said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Editerad för trivselns skull GONE Redigerad 28 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Känslan, helt klart Null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Inte känslan.. Realismen.. Edit; I_lol känslan och realismen finns I spelet också.. inte HOS? Redigerad 28 februari, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Jag tycker också Realismen är viktig Redigerad 28 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Av dom är det acceleration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Realismen ffs. Hata dagens skit arcade racingspel som Burnout eller NFS:U/MW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 MEN FAN! Vad har KÄNSLAN/REALISMEN ATT GÖRA MED; TOPP HASTIGHET, STYRNING OSV:?????????????? Styrning, hastighet, acceleration, bromsar Hör till för att man ska kunna vinna osv. det jag menade var skulle ni hellra ta någon bil med bättre bromsar än acceleration osv. Beror ju på vilket spel isf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Realismen ffs. Hata dagens skit arcade racingspel som Burnout eller NFS:U/MW. NFSU + G Men NFS MW är bra BTW: Lugnat ner mig nu Rösta va fan ni vill Redigerad 28 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Men NFS MW är bra Japp, fast jag blev besviken på körkänslan och realismen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vote: Accelartion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Det är ju svårt att välja en utav dom när det är helheten som gör ett bra racing spel. Det är ju en mix av alla de du skrivit och mycket mer som gör det bra. Men av dina altenativ: Styrningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Det är ju svårt att välja en utav dom när det är helheten som gör ett bra racing spel. Det är ju en mix av alla de du skrivit och mycket mer som gör det bra. Men av dina altenativ: Styrningen. Jag snackar inte om vad som gör racing spelet bra Alltså vad ni tänker mest på när ni t.ex. väljer en bil har försökt förklara det men ingen förstod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag snackar inte om vad som gör racing spelet bra Alltså vad ni tänker mest på när ni t.ex. väljer en bil har försökt förklara det men ingen förstod På så sätt. Då väljer jag: Hastigheten. För att: hastigheten kommer ju först och sedan kan man ju oftast köpa till extra bromsar och förbättra handlingen och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Null Vote: Fartkänslan och känslan när man styr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Styrning är alltid svårt. Speciellt i svängar. Kan de inte göra ett racing spel där man kan svänga UTAN att åka in i väggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag vill komma på breställ annars är det inge roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Bromsarna är rätt viktiga att uppgradera när man ska svänga på dom djupa svängningarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts