Tigerr Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Nu måste bara någon svara på vad jag har kvar innan jag klarat storymode! Vilka fastigheter ska man köpa, vad ska man göra för missions? Det måste finans någon som kan berätta det för mig!! Håller på att bli galen här.. Otroligt tacksam för svar!! snälla snälla snälla snälla!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 du kolla lite längre bak så får du svaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 28 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 jaha.. då har man klarat hela Storymode! trevligt trevligt.. Måste säga att trots att Huntern är väldigt svår att flyga, så är den grym.. Helt klart GRYM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts