Foo Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Som trådnamnet lyder: Hur konverterar man WMA - Mp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 I vilket musikediterings program som helst, t.ex. Audacity som är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Men varför konva. till mp3 ? WMA pwnar butt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Men varför konva. till mp3 ? WMA pwnar butt ! Det tycker inte min Mp3 seplare... @HOWHOW: Det funkar ej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Men varför konva. till mp3 ? WMA pwnar butt ! Nej det gör det inte, och så finns det många mobila enheter som bara stödjer .mp3 Foo: Jag brukar använda "Alive MP3 WAV Converter", funkerar klockrent och kan växla mellan de flesta filformeten, dessvärre kostar det en slant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 http://www.google.se/search?hl=sv&q=wma+to+mp3&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Det tycker inte min Mp3 seplare... @HOWHOW: Det funkar ej.... Men jäla luffare de e ju det som e hela grejjen. WMA tar ju halva mp3 platsen å de e ingen skillnad på kvallen. KÖP EN BÄTTRE MP3 DÅ ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Som trådnamnet lyder: Hur konverterar man WMA - Mp3? Själv gör jag det mycket simpelt på iTunes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Själv gör jag det mycket simpelt på iTunes. Ja ska fan skaffa iTunes de e så jäfla GÖÖ ! Finns de några mer spejsiga grejjer man kan göra me iTunes å inte me wmp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Ja ska fan skaffa iTunes de e så jäfla GÖÖ ! Finns de några mer spejsiga grejjer man kan göra me iTunes å inte me wmp ? Det som är bra med iTunes är att det inte finns så många spejsade saker. En lista och en massa låtar. Men det finns ju deras butik där man kan köpa låtar. En Podcaster där man antagligen kan göra någon form av radio, jag är inte säker. Sen finns det en Video grej där man på något vis kan titta på video. Alltså det är som ett bibliotek där alla videofiler samlas. Sen finns det inte så mycket annat. Men jag gillar iTunes för allt är så simpelt och fint. Juste. Det finns en grej som blockerar alla saker man har på iTunes så man själv bara kan komma in på den. Så din äckliga brorsa eller mormor inte kan komma in och lyssna på DIN musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Det som är bra med iTunes är att det inte finns så många spejsade saker. En lista och en massa låtar. Men det finns ju deras butik där man kan köpa låtar. En Podcaster där man antagligen kan göra någon form av radio, jag är inte säker. Sen finns det en Video grej där man på något vis kan titta på video. Alltså det är som ett bibliotek där alla videofiler samlas. Sen finns det inte så mycket annat. Men jag gillar iTunes för allt är så simpelt och fint. Juste. Det finns en grej som blockerar alla saker man har på iTunes så man själv bara kan komma in på den. Så din äckliga brorsa eller mormor inte kan komma in och lyssna på DIN musik. Låter bra...Ska tanka på dirren ! tack för infon kebabkurt one Redigerad 28 februari, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Finns det nån equalizer i itunes? kebabkurt: Försök bete dig mognare, lyckas du inte kommer du åka ut härifrån igen. Redigerad 28 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Finns det nån equalizer i itunes? Japp. Den är precis som alla andra ungefär. Det jag gillar med den är att den är ganska lätthittad bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Jag använder Acid Pro som jag "Tankar" ned ifrån Kaller kolla in denna Det är en demo/trial version, om man vill ha hela versionen måste man köpa. Pwned Mvh Daniel Redigerad 28 februari, 2006 av DaeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jag använder Acid Pro 4 för att ändra filformat och för att ändra låtarnas storlek.. *** annars kostar det tror jag. Mvh Daniel Du borde kunna reglerna vid det här laget. Mvh Din mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Du borde kunna reglerna vid det här laget. Mvh Din mamma Mvh Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Första regeln i listan §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Hehe kan inte du som är så duktig visa mitt inlägg igen så jag får se glömde tyvärr vad jag skrev.. Mvh Lars din håriga älskarinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts