DaeR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tjenare jag undrar om någon vet någon sida där man kan hitta låtnamn till gamla Sega Mega Drive spel tex Turrican 2, Cadillacs and Dinosaurs osv MVH Daniel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vet att det finns någon, kommer inte på just nu tyvärr. Men om spelen även finns till SNES så kanske du kan hitta på snesmusic.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 DC++ använde jag när jag behövde såna låter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vet att det finns någon, kommer inte på just nu tyvärr. Men om spelen även finns till SNES så kanske du kan hitta på snesmusic.org Tackar så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 http://www.vgmusic.com Leta i Galleriet så kan du hittar låtar ifrån nästan alla format inklusiver Sega Mega Drive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Kanske inte ligger i ämnet, men som alla redan vet så har ju Håkan Hellström blivit anklagad att ha stulit andras låtar o.s.v. Läste på en sida att refrängen "Känn ingen sorg för mig gbg" är lik en låtslinga från Sonic the Hedgehog. Då kan man ju bara anta att Hellström spelade (spelar?) sega. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Letar efter låtar till spelet "Teenage Mutant Ninja Turtles IV: Turtles in Time"...har googlat och sökt ovanstående länkadress...någon god medborgare som vet någon likande sida? Redigerad 24 mars, 2006 av dangerboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts