kebabkurt Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Bra val. Skulle ha gjort detsamma... om jag inte redan haft den sedan länge. Öhöhöhö. Den hade jag faktiskt inte, men jag har en hel del andra. Köpte en bra om young också. Men den var det icke rea på. Ska köpa kukbruk idag bara för att den är så soft. Redigerad 1 mars, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Naw, så kul att ni har saknat mig Jag kommer iallafall inte att fara ngnstans på ett tag nu som jag vet och jag ska försöka att vara lite mer aktiv, bara fr din skull Jo, jag har också saknat dig.. Båda överklassungarna (du och Moongooose) bara försvann nån gång efter jul ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Du kommer att bli en fin soldat min vän. Jawohl, mein Führer, dass will ich @Tweak: Men du har ju iallafall mig ..eller överklass, det vet jag ju inte ioförsig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jawohl, mein Führer, dass will ich @Tweak: Men du har ju iallafall mig ..eller överklass, det vet jag ju inte ioförsig... Oui oui, jag hade franska (puke). Tweak Skulle inte kalla mig själv överklass jag har bara för mycket pengar för mitt eget bästa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag vill ha "Jag överlevde" av Mietek Grocher fast jag har läst den. Ännu mera vill jag höra på nått av hans föredrag som jag aldrig fått höra. Nån som har läst boken eller fått varit på föredrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts