Pico Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Omerta är det också en av maffia böckern asom Mario Puzu skrivit? Vill du ha mer maffia av Mario Puzu ska du läsa Sicilianaren, den är riktigt läsvärd! Oooh, Sicilianaren är så bra det kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Dåligt utbud i år. Har bara införskaffat en bok sedan rean började. "Muren" av Sartre. Känns ganska meningslöst att köpa nya böcker ... jag har ett 30-tal böcker som jag inte har fått chans att börja läsa ännu. Ett par timmar extra om dygnet, skulle inte skada. På så vis skulle de som har problem med att leva inom ramarna av klockornas tempo faktiskt få något gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Var inne och kollade i torsdags, hittade först ingen bok alls men det blev till slut fem stycken. Några deckare och några fantasy blev det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Rea på alla böcker? Överallt? Fortfarande? Isf ska jag ta och köpa lite dator - och ritböcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Köpte Dylan biografin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hörru din jävla okka, berättade inte jag för dig att du skulle köpa Dumskallarnas Sammansvärjning i god tid innan bokrean började? Jag är väldigt besviken på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Köpte Dylan biografin. Bra val. Skulle ha gjort detsamma... om jag inte redan haft den sedan länge. Öhöhöhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Da Vinci Koden. Änglar och Demoner Vid cirkelns mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Da Vinci Koden. Änglar och Demoner Vid cirkelns mitt. Grymt bra böcker, har läst I Cirkelns Mitt och da Vinci-Koden nu, satt uppe länge inatt och plöjer igenom Änglar & Demoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Grymt bra böcker, har läst I Cirkelns Mitt och da Vinci-Koden nu, satt uppe länge inatt och plöjer igenom Änglar & Demoner. Hehee, ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tänkte kanske in handla Manga fast de beror ju på , har inte så mcyket pengar men de e roligt att läsa.. Jag läser/Läst Dragon ball , One Piece.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Finns det verkligen folk som tycker att I Cirkelns Mitt är bra? Dan Brown har blivit sjukt överhypad iom Da Vinci Koden (Som är en hyfsad bok). I Cirkelns Mitt är fan i klass med en bok som jag inte ville läsa efter cirkus 50 sidor och vars namn jag förträngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tänkte kanske in handla Manga fast de beror ju på , har inte så mcyket pengar men de e roligt att läsa.. Jag läser/Läst Dragon ball , One Piece.. Samma här, manga är de bästa serierna som finns. I alla fall så håller jag på och läser Drakryttaren just nu. Sedan ska jag gå över till Eragon. Båda två drakböcker ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Grymt bra böcker, har läst I Cirkelns Mitt och da Vinci-Koden nu, satt uppe länge inatt och plöjer igenom Änglar & Demoner. Håller med, läste alla böckerna förra året och det är verkligen några av de bästa böckerna man läst. De böckerna jag införskaffade: "Grisfesten av Leif GW Persson", "De skinande av David Eddings", "Främlingarna av Olov Svedelid", "Bara du kan rädda mänskligheten av Terry Pratchet" och tills sist, "Goda Omen av Terry Pratchet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Snyggt - En stilguide för män Du kommer att bli en fin soldat min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Du kommer att bli en fin soldat min vän. Är du här för att stanna, eller är det en kort visit vi bevittnar? Vi (i varje fall jag) saknar dig och ditt söta anlete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Är du här för att stanna, eller är det en kort visit vi bevittnar? Vi (i varje fall jag) saknar dig och ditt söta anlete. Naw, så kul att ni har saknat mig Jag kommer iallafall inte att fara ngnstans på ett tag nu som jag vet och jag ska försöka att vara lite mer aktiv, bara fr din skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Grymt bra böcker, har läst I Cirkelns Mitt och da Vinci-Koden nu, satt uppe länge inatt och plöjer igenom Änglar & Demoner. Da Vinci-Koden och Änglar och Demoner är dom bästa böcker jag har läst. För alla som inte har läst dom, läs dom! Redigerad 28 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Naw, så kul att ni har saknat mig Jag kommer iallafall inte att fara ngnstans på ett tag nu som jag vet och jag ska försöka att vara lite mer aktiv, bara fr din skull Yay! Fortsätt att ha sexiga bilder på Lindsay i din signatur också. Men inga fräkniga bröst för mig, tack. Whoopsie, nu gled vi off- topic. Mi scusi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Naw, så kul att ni har saknat mig Jag kommer iallafall inte att fara ngnstans på ett tag nu som jag vet och jag ska försöka att vara lite mer aktiv, bara fr din skull Undrade faktiskt lite igår vart du hade tagit vägen, givetvis kommer du dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts