Don Salvatore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Någon som blev besviken när San Andreas inte innehöll något ordentligt mansion? Förstås. Nu tänker alla på Mad Dog's, men vad är det för mansion egentligen? – Orealistiskt stor, (gemfört med utsidan) – Den finns 3 terasser på utsidan, men bara två går att besöka utan att klättra/flyga. – Viktigast av alla, garagen går inte att öppna. Skulle det inte vara kul att kunna spara bilar hos Mad Dog's? Jag bara föreslår att någon som är lite van att modda skulle med enkelhet kunna moda till garage hos Mad Dog's. Om det nu inte redan finns någon som gjort det? Någon som tycker det vore nice? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Gissar att det skulle vara lättast att adda detta på en "tom" main.scm. Asså utan alla main uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Don Salvatore Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Gissar att det skulle vara lättast att adda detta på en "tom" main.scm. Asså utan alla main uppdrag. Troligen, kanske om någon med de kunskaperna sedan kunde lägga upp koderna så att man kan adda dem i sin main fil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Tycker du ska ta upp detta i request tråden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Fråga på GTA Forums i stället. Det finns mer proffs där. Jag vet att det finns trådar där som du skulle kunna lära dig att göra det själv till och med. JAg skulle förmodligen kunna fixa det efter lite timmars pill men har inte tid just nu, kanske senare... nästa helg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag bara föreslår att någon som är lite van att modda skulle med enkelhet kunna moda till garage hos Mad Dog's. Det där ser jag som en request, och för att det ska bli rättvist för alla så får jag låsa denna tråd eftersom jag har fått låsa andra trådar med request i efter en beslutande majoritet utav forumiterna. Så ja, låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts