andreazz1 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hej...jag e på uppdraget Los Desperados men jag vet inte hur man får med sig dom dära gubbarna...snälla finns de nån som kan hjälpa mig!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hej...jag e på uppdraget Los Desperados men jag vet inte hur man får med sig dom dära gubbarna...snälla finns de nån som kan hjälpa mig!? Sikta på dom och tryck på prat knappen (där man kan säga positivt ir negativt) på ps2 är det iallafall pil upp och ner ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Pc/PS2 ps2 sikta tryck pil upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frentza Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Men vart ska man träffa dom där snubbarna?? och är det dom gula eller lila? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Pc/PS2 Los Desperados (xbox) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andreazz1 Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Men vart ska man träffa dom där snubbarna?? och är det dom gula eller lila? man träffar dom på tågstationen uniyt station eller nåt sånt...om man läser texten så står de var man sak hämta dom...de har blå band på huvet men de går inte att sikta på dom eller om du vet hur man gör. Redigerad 28 februari, 2006 av andreazz1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frentza Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 man träffar dom på tågstationen uniyt station eller nåt sånt...om man läser texten så står de var man sak hämta dom...de har blå band på huvet men de går inte att sikta på dom eller om du vet hur man gör. Okej! vart i texten står det vart? och det står inte vart unity station ligger på kartan och ligger det i Los satos eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Okej! vart i texten står det vart? och det står inte vart unity station ligger på kartan och ligger det i Los satos eller? Blir det inte en markör på kartan? men annars ligger det typ vid pay n' spray man åker till med sweet rider o smoke i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frentza Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Blir det inte en markör på kartan? men annars ligger det typ vid pay n' spray man åker till med sweet rider o smoke i början Nej det är ingenting på kartan. Men är det vid nån tåg station eller för det finns två stycken tåg stationer på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Sikta på dom och tryck på prat knappen (där man kan säga positivt ir negativt) på ps2 är det iallafall pil upp och ner ! E de inte höger/vänster ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frentza Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Okej en sista fråga! Hur tar jag kontakt med dom?? har tryckt på pilarna åt alla håll men det händer inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andreazz1 Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Okej en sista fråga! Hur tar jag kontakt med dom?? har tryckt på pilarna åt alla håll men det händer inget! Ja vet inte heller hur man får kontakt med dom...till alla andra... för att hitta till gubbarna åker man rakt fram från uppdraget tills du kommer till en järnväg k åt vänster o åk på spåret de finns 2 stationer på vägen dit gå till den andra stationen och så står de unity station där finns gubbar me blått band på huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts