Kalan Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 I år har jag varken kunnat åka pulka, kasta snöboll eller skjuta raketer/smällare. Bröt benet på två ställen i november, så jag har inte haft det så kul denna vintern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag var hos en polare och skulle åka och så var hans pulka sönder men vi drog dit ändå. Så när vi kom dit så låg det en takbox (från en bil) så den åkte vi med. Det gick bra tills vi krockade. Vi krockade när min polare hoppade av så att hela svängde. Mina ben blev helt blåa, men sen så slog vi han som hoppa av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag var hos en polare och skulle åka och så var hans pulka sönder men vi drog dit ändå. Så när vi kom dit så låg det en takbox (från en bil) så den åkte vi med. Det gick bra tills vi krockade. Vi krockade när min polare hoppade av så att hela svängde. Mina ben blev helt blåa, men sen så slog vi han som hoppa av. Jo det låter skojj Min rygg är väll alldeles sönderslagen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja, klart jag har! Skitroligt ju! Amen to that, brother. (Kan inte låta bli att posta prästen igen, jag känner för att göra honom till mitt kännetecken ) @Wolfi: Det gjorde niorna förra året minns jag. Riktigt skoj att se @Cyprez: Haha, vilken underbar beskrivning. Tillåt mig citera: Åkte en trasig pulka sen var skinkan nertryckt i sprickan sen åkte jag I hopp. Fyfan, du skulle ha sett vad jag skrattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 @Cyprez: Haha, vilken underbar beskrivning. Tillåt mig citera: Fyfan, du skulle ha sett vad jag skrattade Haha jo, håller med.. Klämskador i röven är inte att leka med, fan vad ont alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nej tyvärr Hade en riktigt bra backe! Utanför en skola tyvärr... så det var mycket småkluttar där. Men vi brukade alltid åka dit på rasten. Och när vi inte hade pulka åkte vi termobyxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Tyvärr har det inte blivit något i år.. Fast soppsäck har det blivit.. L_Voll, din signatur ser ut att vara för stor enligt reglerna.. Förminska den lite. "Ser ut" duger inte, alla vet väl att det är 500x200 som är max. Min är bara 450x191 Edit ang. pulkaåkning: På den tiden man åkte pulka åkte man ju så klart BOB eller snowracer (eller, vad heter det?). Mycket roligare än pulka=P Redigerad 27 februari, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja jag har åkt! Det är jättekul ju Åkte 2 kilometer i sträck en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag var på björnön här i Västerås med skolan en dag i januari..... Då var det en kille som bröt foten och då filmade jag det!! Sen så kom ambulansen så ramla jag ner från en snöhög och gled rakt in med ansiktet in i ambulansen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 "Ser ut" duger inte, alla vet väl att det är 500x200 som är max. Min är bara 450x191 Edit ang. pulkaåkning: På den tiden man åkte pulka åkte man ju så klart BOB eller snowracer (eller, vad heter det?). Mycket roligare än pulka=P Nej Det ska vara vanliga pulkor Köra race med några andra och krocka och ha sig Det är så skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nej inte pulka. Miniskidor och snowracer. Men jag votar ja ändå. Jag har i alla fall åkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vote: Ja Det är självklart man har det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja det är väl kul. Fast, tänk efter vad pulkåkning egentligen innebär, Gå (Alternativt springa) upp för en backe för att åka det snabbaste man kan ner för backen och samtidigt riskera livet och en förkylning och sen springa upp igen och fortsätta samma procedur. Detta är egentligen idiotiskt, fast kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har tyvärr inte åkt på flera år, det var tänkt att jag skulle åka idag, men det blev inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja, jag har åkt ner för en brant backe, det var läskigt :'( Jag brukar åka lite då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Åkte lite pulka och motorhuv i en närliggande skidbacke när första snön kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Snowboard is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja det är väl kul. Fast, tänk efter vad pulkåkning egentligen innebär, Gå (Alternativt springa) upp för en backe för att åka det snabbaste man kan ner för backen och samtidigt riskera livet och en förkylning och sen springa upp igen och fortsätta samma procedur. Detta är egentligen idiotiskt, fast kul. Kan inget annat än att säga som amerikanerna brukar säga... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 @Wolfi: Det gjorde niorna förra året minns jag. Riktigt skoj att se Jo de tyckte mina kompisar också, speciellt när jag åkte in i ett bord.. Efter de vågande ingen annan än jag åka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nix, har inte blivit av. Jag gled cirka 2-3 meter på en isfläck häromdagen, that's it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts