Jump to content

Pulkåkning

diarrehampus
 Share

Har du åkt pulka i år?  

73 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Jag var hos en polare och skulle åka och så var hans pulka sönder men vi drog dit ändå. Så när vi kom dit så låg det en takbox (från en bil) så den åkte vi med. Det gick bra tills vi krockade. Vi krockade när min polare hoppade av så att hela svängde. Mina ben blev helt blåa, men sen så slog vi han som hoppa av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var hos en polare och skulle åka och så var hans pulka sönder men vi drog dit ändå. Så när vi kom dit så låg det en takbox (från en bil) så den åkte vi med. Det gick bra tills vi krockade. Vi krockade när min polare hoppade av så att hela svängde. Mina ben blev helt blåa, men sen så slog vi han som hoppa av.

Jo det låter skojj

Min rygg är väll alldeles sönderslagen nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, klart jag har!  :D Skitroligt ju!

Amen to that, brother. ^_^

priest_621996_0.jpg

(Kan inte låta bli att posta prästen igen, jag känner för att göra honom till mitt kännetecken ^_^ )

@Wolfi: Det gjorde niorna förra året minns jag. Riktigt skoj att se :rolleyes:

@Cyprez: Haha, vilken underbar beskrivning. Tillåt mig citera:

Åkte en trasig pulka sen var skinkan nertryckt i sprickan sen åkte jag I hopp.
Fyfan, du skulle ha sett vad jag skrattade :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr har det inte blivit något i år.. Fast soppsäck har det blivit..

L_Voll, din signatur ser ut att vara för stor enligt reglerna.. Förminska den lite.

"Ser ut" duger inte, alla vet väl att det är 500x200 som är max.

Min är bara 450x191 :rolleyes:

Edit ang. pulkaåkning: På den tiden man åkte pulka åkte man ju så klart BOB eller snowracer (eller, vad heter det?). Mycket roligare än pulka=P

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Ser ut" duger inte, alla vet väl att det är 500x200 som är max.

Min är bara 450x191 :rolleyes:

Edit ang. pulkaåkning: På den tiden man åkte pulka åkte man ju så klart BOB eller snowracer (eller, vad heter det?). Mycket roligare än pulka=P

Nej

Det ska vara vanliga pulkor

Köra race med några andra och krocka och ha sig

Det är så skojj

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är väl kul.

Fast, tänk efter vad pulkåkning egentligen innebär, Gå (Alternativt springa) upp för en backe för att åka det snabbaste man kan ner för backen och samtidigt riskera livet och en förkylning och sen springa upp igen och fortsätta samma procedur. Detta är egentligen idiotiskt, fast kul. :rolleyes::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är väl kul.

Fast, tänk efter vad pulkåkning egentligen innebär, Gå (Alternativt springa) upp för en backe för att åka det snabbaste man kan ner för backen och samtidigt riskera livet och en förkylning och sen springa upp igen och fortsätta samma procedur. Detta är egentligen idiotiskt, fast kul. :rolleyes::lol:

Kan inget annat än att säga som amerikanerna brukar säga... Håller med till 100%! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor