Kebab Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Fan vad svårt det kommer bli att bestämma vilken man ska rösta på alltså.. Lätt bästa bilderna nånsin i en fototväling som har kommit upp här hittills.. Och då väntar man på Kebabs Tweak, min vän. jag är rädd att jag kommer göra dig och så många andra väldigt besviken. Nu när det redan finns ett antal vrålsnygga bilder som liknar varandra litegrann, så känner jag att jag inte kommer ha nån chans emot dem om jag tar en liknande bild. Jag tror att om jag ska ha någon chans överhuvudtaget, så måste jag komma på nåt eget och..hm..banbrytande. Jag har några idéer, men jag kan inte välja vilken jag vill ha. Men jag kommer med något bidrag.. snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Ställning: 1.BigBear (3p) -.Cyprez (3p) -.kebab (3p) -.Conny_S(3p) 5.Vaxxor (2p -.Chucky.swe (2p) 7.Merkky (1p) -.Memphis(2p) Om Merkky har 1 poäng. Hur kan han då vara före Memphis som har 2? Naj nu! Wops...får fixa det tack för att du sa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jävligt fina bilder allihop. Kanske ska vara med den här gången. Om jag har nån chans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Bra det det blir nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Detta kommer nog bli den svåraste röstningen av alla eftersom alla bidrag är jättefina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 (redigerad) Och nu, en reklampaus! Redigerad 3 mars, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Vaxxors bild är definitivt bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag drar mig ur tävlingen. Har inte tid att ta någon bra bild, så det är lika bra att göra plats för andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Memphis, Arvids och Tackles var ju läskigast. Skulle jag säga en skulle det vara Memphis. Helcreapy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Kebab, ta rullstolen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Är det inga mer som ska vara med ? Dobermannen: tack Redigerad 5 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Jag är med. Detta är mitt läskigaste bidrag. En bild på ett lik vid Back o Beyond Redigerad 6 mars, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Jag är med. Detta är mitt läskigaste bidrag. En bild på ett lik vid Back o Beyond Bug Redigerad 6 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Kebab, ta rullstolen! Det var det som var min tanke, men det känns inte såå..Speciellt. Jag tycker det är alldeles för många mörka-skogar-och-läskig-måne bilder. Hade tänkte mig nåt sånt också, men man vill ju skilja sig lite från mängden, så att säga Så här kommer min egna tolkning av skräck-temat. Nu får det bära eller brista. http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/gallery229.jpg http://files.upl.silentwhisper.net/upload8/gallery229.jpg (är dock 97% säker på att Arvid kommer vinna ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Bug Nej. Jag skrev in fusket för att kunna rekrytera all och tog med en person till Back o beyond och dödade honom, så enkelt var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Bug Var var vaaaar? Ge mig en ihoprullad tidning så ska jag göra hans lidande kort. Surrande jävla kryp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Jag tycker det är lite tråkigt att inte så många är med den här gången.. När är sista anmälningsdatum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Jag tycker det är lite tråkigt att inte så många är med den här gången.. När är sista anmälningsdatum? Ja det är tråkigt... ...men desto större chans för någon av oss att vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Ja det är tråkigt... ...men desto större chans för någon av oss att vinna! Äsch, jag ligger ju redan på delad förstaplats, om man ser på det stora hela, så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Sista dagen idag, right? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts