Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ser jag Bigfoot? Snygg bild! Troligtvis inte. Trött idag Azore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Troligtvis inte. Trött idag Azore? Hehe nej då, det är bara så jag upplever bilden. Alltså, det är just ett sånt ställe Bigfoot skulle kunna visa sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Sant. Bara skojade. Det är verkligen en bra bild. Måste säga att jag brukar inte bli imponerad av foton tagna från spel, men det där var faktiskt något extra ordinärt. Riktigt stämmnings full bild. Redigerad 27 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Sant. Bara skojade. Det är verkligen en bra bild. Måste säga att jag brukar inte bli imponerad av foton tagna från spel, men det där var faktiskt något extra ordinärt. Riktigt stämmnings full bild. Tack tack. Ett tips till er alla är att använda fantasin så mycke som möjligt. Gå t.ex. ut i skogen och leta mystiska saker, så vipps kommer en sån där bild upp. Så va berädd med kameran och lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Mitt (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Mitt (= Ruskigt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Anmäler mig, lämnar förhoppningsvis in en bild på torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Får se om jag anmäler mig. Borde inte vara så svårt att få en skräckinjagande bild med digitalkamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Ok här är två olika jag vet inte villken jag ska ta så jag undrar villken ni tycker 1)1 2 3 välj och vraka Edit: fasen det blev konstigt men aja Redigerad 28 februari, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Riktigt ruggigt Memphiz du har nog min röst om inte Cyprez ställer upp...Är skyldig han en tjänst... Redigerad 27 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ok här är två olika jag vet inte villken jag ska ta så jag undrar villken ni tycker 1)http://img324.imageshack.us/img324/3568/gallery784wo.jpg http://img324.imageshack.us/img324/5418/gallery798iz.jpg http://img520.imageshack.us/img520/4332/gallery803my.jpg välj och vraka Edit: fasen det blev konstigt men aja Den första tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Den första tycker jag. Gör jag också, och ja vi fick ju välja så den får det bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Mitt (= Vem är snubben? Ser ut som han i Vice City som man dödar med motorsåg under ett uppdrag med Cortez. Har tappat namnet på den stackaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vem är snubben? Ser ut som han i Vice City som man dödar med motorsåg under ett uppdrag med Cortez. Har tappat namnet på den stackaren. Det är en gäng medlem från "grove street" (han med rutig tröjja). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Det är en gäng medlem från "grove street" (han med rutig tröjja). Tröjan ser faktiskt inte grön ut på den bilden. Den ser orange ut. Det är kusligt. Kanke får en poäng för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Ok här är två olika jag vet inte villken jag ska ta så jag undrar villken ni tycker *bild* välj och vraka Edit: fasen det blev konstigt men aja Nej nej, inte nummer 1. För lik vaXXoR´s bidrag. Helt klart nummer tre. Lite synd med nederkanten på den bilden. Men jag gillar klippan med trädet och fabriken nedanför. Redigerad 27 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Om det finns platser kvar är jag gärna med. En fråga, det är väl inte tillåtet att redigera bilderna i efterhand? Då menar jag inte att lägga till/ta bort saker i bilden utan att ändra kontrast, färgstyrka och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Om det finns platser kvar är jag gärna med. En fråga, det är väl inte tillåtet att redigera bilderna i efterhand? Då menar jag inte att lägga till/ta bort saker i bilden utan att ändra kontrast, färgstyrka och sånt? Du får vara med. Bilden ska se ut som den gjorde när du tog den dvs. ingen redigering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Du får vara med. Bilden ska se ut som den gjorde när du tog den dvs. ingen redigering. Jag undrar om inte Memphis bild är lite omredigerad. Jag ska tillägga att jag inte har någon aning, men det ser så ut bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag undrar om inte Memphis bild är lite omredigerad. Jag ska tillägga att jag inte har någon aning, men det ser så ut bara. Vad menar du ser redigerat ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts