Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) http://img81.imageshack.us/img81/6867/untitled19gh.jpg Tema: Skräck, ta en läskig bild. (äntligen? ) Deadline: Bidragen ska vara inne 12 mars. Deltagare: Max 15, för det är max i en poll. För att det ska bli något så ska det va minst 5 stycken som är med. Regler: Egentligen inga, men för att reda ut frågan om huruvida mods ska va tillåtna så säger vi såhär. 10x distance modden e tillåten, är det någon annan mod som många vill ha så tillåts den också. Ställning: 1.BigBear (3p) -.Cyprez (3p) -.kebab (3p) -.Conny_S(3p) 5.Vaxxor (2p -.Chucky.swe (2p) -.Memphis(2p) 8.Merkky (1p) Deltagare:(8/15) Jazz Tackleberry VaXXoR GTA_NÖRDEN Memphis Arvid Kebab Dee Alla era bidrag ska laddas upp på en bild host t ex. http://upl.silentwhisper.net eller http://imageschack.us Sådär, nu e det bara att köra igång och fota. ...jag vet att det e många som vill ha olika teman men kom ihåg att det kommer fler tävlingar och vi ska nog hinna köra igenom alla Redigerad 6 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) En fråga: Vad menar du med "10x distance modden"? Redigerad 27 februari, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Den som gör att man får längre Draw distance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag är på ! ! ! ! EDIT: njae jag är inte med jag väntar tills fordons bildknäppning och det måste vara med nästa gång Redigerad 27 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Count me in ^^ ... Men efter denna måste du bara ta fordons tema. :/ Edit: Var hittar man 10x drawdistance modden? Redigerad 27 februari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 -.- första länken på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ska försöka ta en bild till denna vecka också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 I´m in ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 -.- första länken på google. Ah .. juste fan. Jag letade på gtainside och gtagaming. Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Ska försöka ta en bild till denna vecka också. Tackleberry nu när du slutar på tms ska du vara mer på detta forum då? Edit: jag är inte på, kanske nästa gång då det är fordon (vet inte det men det måste vara det ) Redigerad 27 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Edit: Det var inget... jag ångrade mig. Redigerad 27 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Im in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag blir nog den första som lämmnar in sitt bidrag Jag FTW ! http://img294.imageshack.us/img294/1618/lskig5pw.png :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag vill va med : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag blir nog den första som lämmnar in sitt bidrag Jag FTW ! :'( Faen, den var ju sk*t bra. Verkligen fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag är självklart med! Hoppas bara att jag redan har någon läskig bild sparad, annars måste jag ju ge mig ut och leta . (Ja, ni hörde rätt. Alla bilder jag har tävlat med har jag tagit lååångt i förväg. Coolt va? ) Vet dock inte hur jag ska kunna ha nån chans mot Vaxxor's underbara bild. Du har förmodligen min röst! Redigerad 27 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag blir nog den första som lämmnar in sitt bidrag Jag FTW ! http://img294.imageshack.us/img294/1618/lskig5pw.png :'( Fan vad spooky alltså! Fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kul att intresset håller i sig. Skriv gärna i den andra tråden vad ni vill ha för framtida teman (inte här, då blir det bara rörigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Haha tackar , tog bilden när ja va ute i skogen på spökjakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag blir nog den första som lämmnar in sitt bidrag Jag FTW ! http://img294.imageshack.us/img294/1618/lskig5pw.png :'( Ser jag Bigfoot? Snygg bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts