chiligr Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Tjoho! Efter att ha gått upp 6 timmar tidigare än jag brukar så har ajg nu mina 14 biljetter! Vem mer kan man förvänta sig på plats? Ska någon se båda föreställningarna(räknar inte med den tredje i gbg)? Jag köpte för båda gigen!! Jag ville bara skriva av mig detta då jag undrar vilka man kanske kan få se där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Du kommer att se Brodd där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Du kommer att se Brodd där Inte nej jag ska inte gå på maiden... jag väntar tills FDQ kommer hit om jag ska gå på nån konstert... om FDQ nu kommer hit varför köpte du 14 biljetter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag "skulle" dit med min kompis. Idag i skolan så sa han att om jag betalade biljett (till mig själv) så skulle han bjuda mig på buss med mera... Sedan när man kommer hem (för ca 20 minuter sen) så säger mamma att vi inte kan bo kvar här, utan måste flytta. Detta på grund av att min idiotpappa har hittat ny tjej (som är 24 år, han är 46) och vägrar betala mer på huset. Detta betyder alltså att jag kommer förlora den mesta kontakten med min kompis, och chansen att jag ändå kan komma iväg är mycket liten. Redigerad 27 februari, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag ska dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 varför köpte du 14 biljetter? För att mina kopisar är i fjällen och skottland och åker bräda/golfar/har det skönt...jag fick göra "the dirty work"... men de hade iaf fått mig att känna mig rik med mina 7000 jag hade i en dag.!!! Stämningen var fin också...kylan bet i men musiken och varm choklad hjälpte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Hur mycket kostar biljetterna ? Redigerad 27 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hur mycket kostar biljetterna ? Slutsålt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Slutsålt AMEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag ska inte gå, jag bara undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Fick tag på hyfsade sittplatser, får väl duga! Så, ja, ser ni någon halvpsykotisk fjortis riva sönder stolar lär det väl vara jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Slutsålt Får man inte undra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hihi blev förvånad när jag såg att det inte var broDD som inte hade skapat tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hihi blev förvånad när jag såg att det inte var broDD som inte hade skapat tråden. Varför då? Det finns andra fans...även om vi andra inte spammar musiktips-tråden för att få många inlägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Skulle gärna dra dit för att se Trivium, men Maiden har jag svårt för. Ni som ska gå i Göteborg den 20e kommer att få se Elvis återkomma iaf. Han dog den 16e Augusti 1977, 1+6+8+1+9+7+7=39. 3+9=12 och 1+2=3. Showen är 20e November 2006, 2+1+1+2+6=12 och 1+2=3. Vore iofs coolt att se det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Skulle gärna dra dit för att se Trivium, men Maiden har jag svårt för. Det är ju så, natingen gillar man nytt eller gammalt. jag gillar det gamla bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ändrade planer.. så jävla glad i förrgår så kom pappa hem helt plötsligt med 2 maiden biljetter.. wtf tänkte jag, inte sagt nåt om det... det är dock sittplats, men det får duga.. han hittade 2 som blivit avbokade, så han tog dom direkt woho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag har frågat på 3 biljetter! Det är slutsålt överallt. Så jag hittade några på blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ändrade planer.. så jävla glad i förrgår så kom pappa hem helt plötsligt med 2 maiden biljetter.. wtf tänkte jag, inte sagt nåt om det... det är dock sittplats, men det får duga.. han hittade 2 som blivit avbokade, så han tog dom direkt woho Grattis...tyvärr har räckte det inte med att stå längst fram i kön till globens kassa för att få en ståplats till globengig nr tr...blev sitt där med men jag ska byta med nån på blocket typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Yes. Det blir Maiden på mig. Jag ska sitta i sektion A16(rakt emot scenen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts