Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag har sportlov nu(v. 9)... Och längtar redan till påsklovet... EDIT: Wiiiiie, Ny sida Redigerad 27 februari, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag har sportlov nu(v. 9)... Och längtar redan till påsklovet... Ja, påsklovet, det är det bästa enveckaslovet som finns, då kan man äta godis till man dör utan att det gör något , dessutom är det den skönaste vädermässigt sett. Om det inte regnar eller något annat svinkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja, det är helt klart bäst Det här lovet ska jag ligga hemma och äta gelehallon Och kanske... jag vet inte vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Bor i norrland och har lov V.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts