Addepladde Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har sportlov nu jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 @Alla som hade förra veckan: Bara jag som hade feta problem med att gå upp imorse xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Får sportlov nästa vecka jag Och alla andra i norrland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har sportlåv nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Får sportlov nästa vecka jag Och alla andra i norrland? Jopp sen när man har lov kan man tänka på alla stackare som sitter och jobbar i skolorna så tänker jag iaf Redigerad 27 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har det vecka 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har också sportlov nu. @epix: Vart i Sverige lever du då..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har också sportlov nu. @epix: Vart i Sverige lever du då..? Bor en bit utanför Umeå, Norrland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag hadde förra veckan Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 OMFG jag har sportlov nu Nedå men ja jag har sportlov nu, hade ganska så stora problem att komma upp imorse. Satt uppe till typ 4 eller 5 inatt så ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Vi i malmö hade vi 1 veckas sportlov. Vecka 8. Redigerad 27 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) arrharrharrharrharr *morrar ilsket på alla som har sportlov redan nu*Sportlov på Fredag då även om det mest blir Counterstrike source och Battlefeild 2 (Vette fan om det kan kallas sporter men bra är det iallafall ( ) ) Redigerad 27 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 @Alla som hade förra veckan: Bara jag som hade feta problem med att gå upp imorse xD Vill jag lova, kunde knappt komma upp ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 arrharrharrharrharr *morrar ilsket på alla som har sportlov redan nu*Sportlov på Fredag då även om det mest blir Counterstrike source och Battlefeild 2 (Vette fan om det kan kallas sporter men bra är det iallafall ( ) ) Du ska vara glad att du har det att se fram emot. Mitt är redan förbrukat. Kattsingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag hade vecka 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har sportlov nu, och vad jag vet så har alla andra skolor i Botkyrka Kommun också det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har sportlov nu, OCH bor i Stockholmstrakterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 @Alla som hade förra veckan: Bara jag som hade feta problem med att gå upp imorse xD Nää jag hade också det Idag sov jag till 7:30 när jag ivanliga fall sover 6:45 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Neeeeej! Jag vill ha lov...nu...klarar inte av mer... GAAAAAH! Började skolan idag och kände verkligen tortyren långsamt... Jag ville hem efter andra lektionen (första lektionen var engelska och då har vi skitbra lärare och då är det kul ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nästa Vecka sportlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts