Boomer Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nån mer än jag som har sportlov nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nej. Du är den enda i hela Sverige! *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nej. Du är den enda i hela Sverige! *suck* Jag hadde förra veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Det är väl vecka 6, 7 och 8 som det är sportlov? Är det inte Vecka 9 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag har också lov! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Det är väl vecka 6, 7 och 8 som det är sportlov? Är det inte Vecka 9 nu... Ja, det är vecka 9 nu. Men även så om du vill eller inte så är det väldigt många som har sportlov just nu, inklusive jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Det är väl vecka 6, 7 och 8 som det är sportlov? Är det inte Vecka 9 nu... Hur långa sportlov hade ni där uppe i norrland JMC? Vi hade bara två veckor. Inte tre. Redigerad 27 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Öhh?!? Två-tre veckor! Vi har bara en vecka... Redigerad 27 februari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Hur långa sportlov hade ni där uppe i norrland JMC? Vi hade bara två veckor. Inte tre. Ok att Göteborg är högre än Lund men överdriv inte haha Nja jag mennar alltså att Vecka 6 så är det en del av Sverige som har sport lov. Vecka 7 är det Västra götaland Vecka 8 är det väl typ malmö och stockholms trakterna. Vecka 9 är väl norrland då 2 Veckor?? Va gick du på för skola? Eller du va sjuk veckan innan eller haha Redigerad 27 februari, 2006 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Vecka 9 är väl norrland då Jag bor inte i Norrland och har lov vecka 9. Sen så kan jag berätta för dig att allas våran kära skribb också har lov nu och han bor i Stockholms län. Redigerad 27 februari, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Förra veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag bor inte i Norrland och har lov vecka 9. Sen så kan jag berätta för dig att allas våran kära skribb också har lov nu och han bor i Stockholms län. Ja men Stockholmarna har problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Får på Fredag..Jag är väl den första som får sportlov i hela Sverige va' ? ! ! =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hade förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Japp, riktigt skönt, speciellt då man tänker på alla som är i skolan medan man själv slappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag hade i en vecka för två veckor sen. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har det nu. http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har nU!! Västerås 4 teh win!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har sportlov nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts