GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) I denna filem n får man se hur det var innan cj kom tillbaks gjord a vRockstargames jag har länge sökt efter denna film och blev super glad när jag hittade den, tack vare mephis om googlat jaja Se den nu ---> http://video.google.com/videoplay?docid=40...ed+introduction Redigerad 27 februari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jävla najs film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Fan vad ball. Synd bara att man inte fick se mamman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Fan vad ball. Synd bara att man inte fick se mamman. Ja typ men skulle vilaj ha den mer höguplöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 warez? Denna film är ju meningen att man ska köpa soundtracket för att få. OnT:Det är en bra film men jag tycker inte den är så informerande som jag trode den skulle vara. såg den iof när den va ny så jag minns ej så mycket XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Bra film! Har alltid velat sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 I denna filem n får man se hur det var innan cj kom tillbaks gjord a vRockstargames jag har länge sökt efter denna film och blev super glad när jag hittade den, tack vare mephis om googlat jaja Se den nu ---> http://video.google.com/videoplay?docid=40...ed+introduction Fan jag glömde bort att posta samma grej som du gjorde nu. Hittade den där för typ 1 månad sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Fan jag glömde bort att posta samma grej som du gjorde nu. Hittade den där för typ 1 månad sen. Aa jo säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Man får en lite klarare syn på allt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jaa, det är bara det att det är olagligt att lägga upp den där... och även att se den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jaa, det är bara det att det är olagligt att lägga upp den där... och även att se den... Skulle jag inte tro, den var hittad på google man tankar ju inget man bara kollar isåfall blame google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vart exakt är det dom gräver ner liken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Skulle jag inte tro, den var hittad på google man tankar ju inget man bara kollar isåfall blame google Det är någon som laddat upp på google via google uploader och när man installerar det så går man med på ett avtal att inte ladda upp copyrightskyddat material. Så blame personen som laddade upp den. Dessutom så laddar man hem den... eller streamar den... man ser samma sak. @Cyprez: Minns inte riktigt, men det är nära flygplatsen(den övergivna). Är inte så mycket att se i spelet. Bara 2 svarta liksäckar. Redigerad 27 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ja... nu fattar man lite mer... Så det var bara ett par höga ballas som sköt hans mamma? Ingen "hög kriminell" som stod för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Undra vem CJ's pappa är..... Kanse han startade grovestreet famalies och blev dödad av ballas innan CJ föddes ?? kanse........ Undra hur hans mamma ser ut . Om någon får tag i sånna uppgifter så SNÄLLA läggupp det på gtasajten! :"> Jag äger på GTA! så det så . Redigerad 28 februari, 2006 av Tha Orpanitsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Åh Ryder stryker sina kläder...hmm gulligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Undra vem CJ's pappa är..... Kanse han startade grovestreet famalies och blev dödad av ballas innan CJ föddes ?? kanse........ Undra hur hans mamma ser ut . Om någon får tag i sånna uppgifter så SNÄLLA läggupp det på gtasajten! :"> Jag äger på GTA! så det så . Man får ju se hans mamma i början när man går in i cj hus så håller han en inramad bild av henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Ja den var sådär bra dom skulle vissa lite mer av CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Ja den var sådär bra dom skulle vissa lite mer av CJ Bara för att du är kär i honom...hihi det är ju jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Det var första gången som jag såg den. Jag tycker att den var jättebra. Man förstår mer av att se den. Fast jag tycker det är synd att den inte var lite längre och man skulle kunna fått se, The Truth, Cesar m.f. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts