Deltanator Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 För jag fick ingen karta i mitt nyinköpta VC paket Jag undrar bara om man kan skriva till KE Media och be dom skicka en karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gutis Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 För jag fick ingen karta i mitt nyinköpta VC paket Jag undrar bara om man kan skriva till KE Media och be dom skicka en karta JA du kan skriva och be om en karta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 fett , men jag orkar inte leta upp e-mail adressen.... Så jag undrar om nån kan den. (hehe kan man bli latare? Inte orka leta upp något på en dator ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 (redigerad) Fråga hultan om adressen.. Redigerad 27 januari, 2003 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 okej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts