Jump to content

AirSoft Sport

GRIM(back
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Frågade om RIS system till m15 idag i vår lokala butik men en ny kilel som jobbade där sa 1.9k och på CZ så costar det 1k :S ha nmåste tänkt till m16 han elelr något me h8 newbies som försöker sälja något dom inte vet vad det e -_- men men vet någon en sida som säljer RIS system billigare än 1k?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Texten+bilderna är tagen från ett tidigare inlägg för att jag inte orkar skriva just nu.

--

Orkar inte skriva så mkt om mina vapen men iaf, Lika bra att jag skriver lite endå.

Jag har mig en liten samling som ni kan se på bilderna. Fa-Mas:en är eldriven, kan skjuta 300 kulor på.. tja en 20 sekunder? ^^ Ak-47 är fjäderdriven, 30 i mag, Tilllåter vänsterhänta att avfyra ett skott i sekunden tack vare att laddnings mekanismen sitter så bra till. Spas 12:an har ett mag på 30 kulor, maggasinet ser ut som en riktig hagel patron, skjuter 3 skott i taget, lite småkul när ens kompisar får 3 skott i nacken..^^, Smith & Wesson Sigma pistolen har ett mag på 39 skott, kolsyredriven, ont som fan om man blir träffad. Den är 1.6 jule, brukar köra ensam mot 3 kompisar, alla blir så rädda.

:P

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Texten+bilderna är tagen från ett tidigare inlägg för att jag inte orkar skriva just nu.

--

Orkar inte skriva så mkt om mina vapen men iaf, Lika bra att jag skriver lite endå.

Jag har mig en liten samling som ni kan se på bilderna. Fa-Mas:en är eldriven, kan skjuta 300 kulor på.. tja en 20 sekunder? ^^ Ak-47 är fjäderdriven, 30 i mag, Tilllåter vänsterhänta att avfyra ett skott i sekunden tack vare att laddnings mekanismen sitter så bra till. Spas 12:an har ett mag på 30 kulor, maggasinet ser ut som en riktig hagel patron, skjuter 3 skott i taget, lite småkul när ens kompisar får 3 skott i nacken..^^, Smith & Wesson Sigma pistolen har ett mag på 39 skott, kolsyredriven, ont som fan om man blir träffad. Den är 1.6 jule, brukar köra ensam mot 3 kompisar, alla blir så rädda.

:ph34r:

Borde ochså posta på alla mina men kameran e ju pajj, men har iaf en M4a1 aka m1514 från Classicarmy med ungångshastighet 95m/s helmetall magget rymmer 300 kulor har 3st magg sen 2 Chromade Desert eagles med Hardkick den kraftigaste rekylen från Marui och en Glock18c med full auto funktion som e ovanligt på backup pistolerna brukar vara auto, sen hadde jag en Mac-11 men den e pajj och sålt en Mp5sd CA

btw du menar väl skjuta 30 kulor på 20 sec för hicap maggen rymmer 300 men man måste scrolla upp 30-40 kulor innan man kan skuta ju eller har famasen inte det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Mwha, du har tejpade magasin.

Fungerar det bra?  :lol:

Ja asbra ^_^ men ska nog skaffa readymag holder pga dom e så heta :(

btw ska köpa ett rissystem med pipa 3 plattor och en batteri boc för bara 600 ^_^

han ska montera ihop allt med så lägger upp en bild om jag fårtag på en kamera senare ska köpa på söndag

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor