R2D2 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Får man fråga dig GRIM(back varför du säger att man bara får diskutera dom mest kända märkena när du till exempel är helt emot märkeskläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Jag vet inte om Grim tycker såhär men liksom märkeskläder behöver inte va i fullt bra kvalite. Det finns faktist lågpriskläder som kanske tillochmed är bättre kvalitet. Men med airsoft är det inte så. Om man köper en nomodel pistol är det stor risk att den är i dålig kvalitet. Men om det är tex Marui så är det ju ett rätt känt märke och Marui har ju väldigt bra rykte. Då är det mycket större chans att dom pistolerna av det märket har tre gånger bättre kvalitet. Men det är ju somsagt imo. Redigerad 28 februari, 2006 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 För att det är en stor skillnad mellan riktig airsoft och teknikmagasinet airsoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Hmm det är svårt att välja vapen i denna djungel av airsoft men jag tror jag har bestämt mig. är det någon skillnad mellan tm:s ak47 original eller spetznas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Skulle jag skaffa airsoft skulle det bli antingen: M16: Inte M4 för fasen, är ingen precision i de. eller M14: Klassisk semiautomatbössa. Precision är nyckelordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Ok finns dom som marui eller? men jag vill fortfarande ha svar på frågan eftersom minna tre andra polare och jag ska starta en oseriös klan men vi ska se ut som rebeller ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Om du trackar sporten säger du att "det är en tråkig sport". Då du säger "Mycket kul för de med lägre IQ än en gurka", så trackar du sportens UTÖVARE! Du kan säga att det är en IQ-befriad sport, men inte att utövarna är IQ-befriade. Det kan jag väl? Gurkor har i genomsnitt mycket högre IQ än t ex morötter som har en ansenlig mängd. Gurkor utgör 95% av Sveriges smartaste grönsaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Skulle jag skaffa airsoft skulle det bli antingen: M16: Inte M4 för fasen, är ingen precision i de. eller M14: Klassisk semiautomatbössa. Precision är nyckelordet! M4,m16 har samma precision jag frågad ei butiken för jag hadde ochså förmig att dom skulle skuta bättre men det gjorde dom inte :S M-14 e jävligt het funderar sj på en men dens trädelar i gjorda i plast, och tror inte det kommit trädelar till den än eller har det det? annars kör hårt håller på o modelerar den till mit nästa pack btw SWAT och GETEN Håller med till 100%! hur ni förklarade märken... Swat, jag vet inte om det är någonskilnad mer än fronten på dom men jag vet iaf att det tyvär är mycket plast på maruis ak47 men det är ju riktigt bra plast så det håller, riktiga ak74 den nya har ju ochså plast iställer för trä nu... men det går att upgradera till helmetall och trä som är något av det coolaste jag vet... på Fakewar nu så har dom tillomed trädelar till Spetznasen med... jag ska spela på lördag då kan jag kolla om Spetznas e exakt lika dan förutom främre delen, fast kolven osv e ju i svart som du säkert vet Man köper ju kända märken pga det gamla hedliga viset kvalite! Och Zack STFU! du gör dig bara dummare än vad du e så lägg det! Redigerad 28 februari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Men tål den att man tappar den i golvet och kan bara fortsätta att köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Men tål den att man tappar den i golvet och kan bara fortsätta att köra? Ja det tror jag, jag drog i min m4 skit hårt i en vägg jag tänkte oh no! den måste böjts men thank Classicarmy den höll, blev bara en lite vit repa som man kunde gnugga bort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FishShit Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Sikorka, jag och några andra brukar ha airsoft krig i ett millitärlager..! Det äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Sikorka, jag och några andra brukar ha airsoft krig i ett millitärlager..! Det äger! Cool, har ochså spelat på ett militär ställe ett par ggr, ett ställe var typ halft en stad... btw konstigt at sikorka inte skrivit här än :S han har ju en spas12 och en famas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 btw konstigt at sikorka inte skrivit här än :S han har ju en spas12 och en famas Han är i fjällen, så det är inte ett dugg konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Han är i fjällen, så det är inte ett dugg konstigt Aha hur länge då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 M4,m16 har samma precision jag frågad ei butiken för jag hadde ochså förmig att dom skulle skuta bättre men det gjorde dom inte :S M-14 e jävligt het funderar sj på en men dens trädelar i gjorda i plast, och tror inte det kommit trädelar till den än eller har det det? annars kör hårt håller på o modelerar den till mit nästa pack btw SWAT och GETEN Håller med till 100%! hur ni förklarade märken... Swat, jag vet inte om det är någonskilnad mer än fronten på dom men jag vet iaf att det tyvär är mycket plast på maruis ak47 men det är ju riktigt bra plast så det håller, riktiga ak74 den nya har ju ochså plast iställer för trä nu... men det går att upgradera till helmetall och trä som är något av det coolaste jag vet... på Fakewar nu så har dom tillomed trädelar till Spetznasen med... jag ska spela på lördag då kan jag kolla om Spetznas e exakt lika dan förutom främre delen, fast kolven osv e ju i svart som du säkert vet Man köper ju kända märken pga det gamla hedliga viset kvalite! Och Zack STFU! du gör dig bara dummare än vad du e så lägg det! Såg en M14 som är i trä och metall. Kostade dock 450 dollar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Såg en M14 som är i trä och metall. Kostade dock 450 dollar! Coolt vart? o vilket märke Redigerad 1 mars, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Marui Ak 47/RPK Utrustad med ett konverterings set så att den kan få utseende som en RPK. Innehåller ett Full Tune up kit M130 Från SYSTEMA. Medföljer gör även 3 st Hi capacity magasin och två batterier, ett 10.8 volts och ett 8,4 volts. Även en ansikts mask medföljer. Marui M4 R.I.S. Uppgraderad med hi-speed motor, M100 fjäder och precisionspipa. Medföljer 3 batteri ett stort 8,4 volts och två små 8,4 volts. 2 st Hi capacity magasin, Rödpunktssikte och en vapenväska från Strike Systems.Även här ingår ansikts mask. M4 är modifierad med en infällbar kolv. Det är ett något fel på bössan eftersom den inte går att avfyra, förmodligen glapp i det elektriska men borde vara lätt att fixa om man lägger lite tid på det. Någon som är sugen på att köpa? Bilderna är lite random Redigerad 1 mars, 2006 av oskaroskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svampbob Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hur mkt för mr16? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Hur mkt för mr16? ? Om du pratar med mig så vet jag inte? ska kolla runt lite först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts