Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vad är det man skjuter med airsoft då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vad är det man skjuter med airsoft då? 6mm plastkulor finns grövre kulor med till ex 8mm, man ska ha kvalites kulor inga kula blå kulor eller nnat trams, dyra kulor e bättre dom går inte sönder i lopet för det höga trycker märken jag testat e som jag gillar e Excel och White Devil som jag har nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Hmm måste vara roligare att beställa 6mm järnkulor från valfri järnhandel/kullagerfabrik ekt. Redigerad 27 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hmm måste vara roligare att beställa 6mm hjärnkulor från valfri hjärnhandel/kullagerfabrik ekt. Fy attan vilka sadister ni är. Skjuter ni verkligen varandra med såna där grejer. Gör inte det sjukt ont? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hmm måste vara roligare att beställa 6mm hjärnkulor från valfri hjärnhandel/kullagerfabrik ekt. Det kan pajja packningen och så lär dom inte gå så långt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Du tog det där seriöst va'? Men du har rätt grim det lär bli ganska kladdigt i pistolen Redigerad 27 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ajdå. klantig felstavning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Haha Feel Pwned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 6mm plastkulor finns grövre kulor med till ex 8mm, man ska ha kvalites kulor inga kula blå kulor eller nnat trams, dyra kulor e bättre dom går inte sönder i lopet för det höga trycker märken jag testat e som jag gillar e Excel och White Devil som jag har nu Jag kör med vita kulor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vart kan man hitta banor i olika städer ? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vart kan man hitta banor i olika städer ? :"> Bygga en egen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vart kan man hitta banor i olika städer ? :"> Här på www.airsoftsverige.com där står allt inom sverige kolla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Här på www.airsoftsverige.com där står allt inom sverige kolla det Eeeh tack.. Länk var de exakt finns banor i vilka städer.. Redigerad 27 februari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Låt mig. Man springer runt och gömmer sig, skjuter och blir skjuten på. Mycket kul för de med lägre IQ än en gurka. Jävlar vad du ska tracka folk idag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jävlar vad du ska tracka folk idag då? Inte bara idag, hela tiden. Men han är kul, så länge han håller sig undan från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jävlar vad du ska tracka folk idag då? Skum fråga det där... Vad ska jag svara? Ja...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Skum fråga det där... Vad ska jag svara? Ja...? Frågan är ju varför du trackar folk, duuuh. --- Hm, har aldig lekt AirSoft men har haft några soft air gun när jag mindre. Har iofs ett luftgevär nu, Diana 24:an. Den används mest som dagen-efter-nöje då man kan skjuta tuggat papper på alla satar som försöker sova bort sitt liv. Redigerad 27 februari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Frågan är ju varför du trackar folk, duuuh. Duhh... Jag trackar sporten och inte någon person. Well well, here goes. - HEJ AIRSOFT! FAN VAD FUL DU ÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Duhh... Jag trackar sporten och inte någon person. Well well, here goes. - HEJ AIRSOFT! FAN VAD FUL DU ÄR! Zack sluta spamma nu, du e bara lam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Duhh... Jag trackar sporten och inte någon person. Well well, here goes. - HEJ AIRSOFT! FAN VAD FUL DU ÄR! Om du trackar sporten säger du att "det är en tråkig sport". Då du säger "Mycket kul för de med lägre IQ än en gurka", så trackar du sportens UTÖVARE! Du kan säga att det är en IQ-befriad sport, men inte att utövarna är IQ-befriade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts