BroDD Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har en del låtar där det är en massa skit före/efter som tar onödig plats som jag vill få bort, nån som vet om det finns nåt program som är ganska LÄTT att använda där klipper bort delar före/efter en speciell tidpunk i låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Använd iTunes så kan du ändra direkt i programet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Använd iTunes så kan du ändra direkt i programet. Vad är itunes? är det lätt att använda? vadå ändra direkt i programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Mp3cutterjoiner. Tanka på download.com. Skitpraktiskt och lätt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vad är itunes? är det lätt att använda? vadå ändra direkt i programmet? En mediaspelare, som Media Player fast bättre med mer funktioner. Jag menade att man inte behöver ha ett speciellt program för att bara ändra på en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Sony Soundforge funkar utmärkt. Dock är det inte gratis och det kostar även extra att skaffa "mp3-pluginen". leftbehinds förslag Mp3cutterjoiner verkar därför mycket smartare att skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Mp3cutterjoiner. Tanka på download.com. Skitpraktiskt och lätt som fan. Sökte på det, inget hittades.. heter det exakt så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Man får ta lite nyckelord, jag tog "mp3 cut" I link for you. Hier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Man får ta lite nyckelord, jag tog "mp3 cut" I link for you. Hier Jag fattar ingenting vad det där kan du skriva en kort guide eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Tror Audacity funkar till det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Skriver guide imorrn. Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts