Jacker Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) 1. http://wiki.fz.se/images/4/4c/Grand_theft_auto_san_andreas_boxcover.jpg Ganska så logiskt nog vann det här spelet forumets omröstning. Efter två års vänta fick äntligen (I vare fall PC- spelarna) sätta tänderna i Rockstars laglösa spel som skänkt de flesta underbara speltimmar. Oavsett om man gör en drive- by mot en flock Ballas i Los Santos, bestiger Mt. Chilliad, glider runt i San Fierro eller spelar videopoker i Las Venturas så är det mycket svårt att hitta ett favoritmoment i spelet. Att komma på första plats förtjänar det här spelet - inget snack om saken Antal röster: 19 (25%) - - - 2. Azeroth... Behöver jag jag säga mer? Aldrig har något spelet slukat spelere som WoW. Med miljoner spelare världen över är det utan tvekan årets mest framgångsrika spel och kanske århundradets till och med. Att det skulle ta sig in på den här listan är ingen överaskning. Antal röster: 16 (21.05%) - - - 3. http://wiki.fz.se/images/9/9a/Bf2_cover.jpg Sverige må vara ett litet land - men vi tog oss ändå in som trea på den här listan. DICE skapade Battlefield 2 med total precision och det slog ned som en bomb på slagfältet. Stridsvagnar, jaktflyg, attackhelikoptrar, infanteri - krig har aldrig varit så roligt. Antal röster: 10 (13.16%) - - - RESTEN AV LISTAN 4. Metal Gear Solid 3: Snake Eater - 8 röster (10.53%) 5. Fahrenheit - 7 röster (9.21%) 6. Need For Speed: Most Wanted / Call of Duty 2 - Båda fick 4 röster (5.26%) 7. F.E.A.R. - 3 röster (3.95%) 8. Resident Evil 4 - 2 röster (2.63%) Folk som röstade "annat" - 3 stycken (3.95%) - - - ETT STORT TACK TILL ALLA SOM RÖSTADE - SAMMANLAGT 76 STYCKEN, NI VET VILKA NI ÄR! Redigerad 26 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 GTA FTW! http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Fint. Psst, det stavas precision. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nice att SA kom först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Fahrenheit och Resident Evil 4 kom aldeles för långt ner på listan tycker jag... men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Fahrenheit och Resident Evil 4 kom aldeles för långt ner på listan tycker jag... men men. Skulle gärna vilja se RE4 lite högre upp jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Skulle gärna vilja se RE4 lite högre upp jag me Offatbart, bara jag och en till som röstade på R4! Vem var denna medlem som hade så bra smak nu...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Offatbart, bara jag och en till som röstade på R4! Vem var denna medlem som hade så bra smak nu...? Inte jag Tänkte rösta på RE4, men blev WoW istället. RE4 var enligt mig tillsammans med MGS3 det bästa sp-spelet under 2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Offatbart, bara jag och en till som röstade på R4! Vem var denna medlem som hade så bra smak nu...? R4 är ruskigt bra, men spelen som toppade listan var helt enkelt bättre. Fast jag tycker gott att både NFS: MW och CoD 2 kan lämna plats för RE4. Många förkortningar bli're. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Inte helt oväntat att GTA SA tar hem segern på ett gat forum Det var ju bästa spelet så det skulle väl ha vunnit ändå antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Fan doliga resultat sku jag fått bestämma sku World of warcraft ha mer en 90& av rösterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Fan doliga resultat sku jag fått bestämma sku World of warcraft ha mer en 90& av rösterna Okej...så det är ett uselt resultat om man får sin favorit på en andra plats? Redigerad 27 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Offatbart, bara jag och en till som röstade på R4! Vem var denna medlem som hade så bra smak nu...? Es war mir who voted for Resident Evil 4 besides dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 CoD2 :'( :'( :'( :'( Skulle ju vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Amen RÅFL ! Resident Evil 4 skulle ju lätt vunnit ju !!! ! lolomfgrofel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Resident Evil 4 förtjänar absolut en högre placering, det är ett grymt bra spel. Inte helt oväntat att GTA: SA kommer på första plats på ett GTA-forum, men ärligt talat tycker jag att det är alldeles för överskattat och överhypat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Resident Evil 4 förtjänar absolut en högre placering, det är ett grymt bra spel. Inte helt oväntat att GTA: SA kommer på första plats på ett GTA-forum, men ärligt talat tycker jag att det är alldeles för överskattat och överhypat Ord på de, Visst GTA är ett grymmt bra spel men de e ju inte direkt något stort å nytt så jag tycker Resident Evil 4 ska VINNA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Alla har olika smak! Många här gillar GTA och det är väldigt många som spelar WoW och BF2 då de är PC onlinespel så inte så konstigt att de kommer högt upp Alla vet ju att MGS är det bästa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts