Speeder Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 AAAA! har någon tips! (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Börjar komma många såna här topics men mitt tips är försök få en bra start och sen kör utav bara h*lvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
checkpoint Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 jag parkerade en Cheeta lite längre fram med öppen dörr.. sen när racet började körde jag bara fram och tog den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Jag har till och med sprängt bilen men det resulterade i mission failed när jag kom i mål. Och Hillarys bil går det inte att skjuta punktering på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 försök att få honom att kroka i någon husvägg eller något liknande. Detta görs lättast genom att kroka in på hans sida. Hans bil har bättre accelration, din bil högre toppspeed. Efter ett tag går det. Men som sagt, spräng för i helsike inte hans bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 OK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matter Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 AAAA! har någon tips! Jag klarade det på första försöket. Men jag hade lite tur, för man blir ju efterlyst efter ett tag. Jag gasade allt vad jag hade och sen försökte en polisbil ramma mig men den träffade hilary istället så sen låg jag före han hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 för mig for han snabbt som f*n in i en husvägg och han låg bakom mig ett tag men så kom 2 st polisbilar och ramma honom.. alltså försök tackla honom!!! sen kan du ju söka efter the driver längst ner på sidan så kommer det fram gammla topics om the driver.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 för mig for han snabbt som f*n in i en husvägg och han låg bakom mig ett tag men så kom 2 st polisbilar och ramma honom.. alltså försök tackla honom!!! sen kan du ju söka efter the driver längst ner på sidan så kommer det fram gammla topics om the driver.... Det vettigaste du har sagt, Joey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 (redigerad) Det vettigaste du har sagt, Joey. ja, jag börjar hålla med dig nu MR MISTER.. det börjar bli lite mycket hjälp topics om the driver.. det var ass lätt!! Redigerad 28 januari, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Jag har klarat det nu! Jag hade polisen efter mig och i en skarp kurva in i stan hade dom så hög fart att dom inte hann styra efter mig och knockade hillary rakt fram. Han blev så långt bak så att man inte såg honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts