Matteus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Många tusen har det blivit, vågar inte gissa på en siffra. Alla mina PS2 spel har jag köpt, hade en bra bit över 30 stycken när jag började gymnasiet. Nu är det dock bara en liten kort promenad till GAME inne i Kalmar där jag ofta nu byter in mina gamla spel och får rabatt och bonus och tjofaderittan. PC-spel spelar jag inte lika ofta men då jag väl skaffar ett är det inte genom någon butik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Händer inte så ofta att jag köper spel så det blir inte så mycket utgifter. De gånger de blir köp är då det är ett spel jag gärna vill ha som kräver cd-key som t.ex HL2 & BF2. Så de blir väl 0-2 spel/år. Redigerad 27 februari, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Köper inte spel så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Slösa å slösa..Vad fan ska man köpa om man inte köper spel ? De e min filosofi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Det ända spel jag har köpt för egna pengar är WoW, och de har kostat mig typ 1200-1500 hittills. Typ ett år då alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vem har sagt något om att köpa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vem har sagt något om att köpa ? Har du själv slösat mycket pengar på spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Well.....jag jag har bara köpt 10 spel och dom håller mig gående än (efter 3 månader) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Hmm.. Jo, ja har köpt en del spel... 5 siffrig summa skulle ja tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Fixar spel på annat sätt Redigerad 1 mars, 2006 av Bozzard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Fixar spel på annat sätt Vaddå hur ? JAG FATTAR INTE ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 (redigerad) Vaddå hur ? JAG FATTAR INTE ! Han laddar ner dem istället. Redigerad 2 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Vaddå hur ? JAG FATTAR INTE ! Presenter? Han snor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Presenter? Han snor? JAHA ! Tack Så Mycket ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts