Matteus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag är gärna med, kan spela när som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag är gärna med, kan spela när som helst. Bra. Måste vänta på Invictus bara. Och Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag hostar server så länge. Swat: Ip: 85.224.132.192 Pass: hejhej Namn: gtasajten Teamspeak: Ip: 84.19.178.89:1000 Pass: whaddup Använd erat gtasajten-nick, så vet vi. Fast nu nyss så skickade Siana nåt ip till mig, så det kanske blir det. Får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Blir det något spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Blir det något spel? Jepp. Kom in på Invictus server. IP: 213.113.114.71 Pass: hejhej Kom också in på Teamspeak. IP: 84.19.178.89:1000 Rum: Gtasajten Swat Pass: whaddup Redigerad 6 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Har en server uppe nu, ni som vill spela med oss kan komma in på Server: Gtasajten Lösenord: hejhej IP: 213.113.114.71 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Helvete! Jag får det här meddelandet när jag försöker "joina": OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3195 MHz with 1022MB RAM Video: ATI MOBILITY RADEON X600 (6530) UserName: Mattehallik ComputerName: HALLIK6D11771E Application location: C:\Program\Sierra\SWAT 4\Content\System\ SWAT Build Number: 34688 Access Violation caused General protection fault! History: UGameEngine::GetMD5ConfigFiles <- UGameEngine::AuthorizeClient <- AttemptLoadPending <- TickPending <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop->GenerateExtraCrashInfo [(GLevel: 'myLevel' PendingLevel: 'NetPendingLevel0' NetMode: 'NM_Client'] <- MainLoop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Helvete! Jag får det här meddelandet när jag försöker "joina": OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3195 MHz with 1022MB RAM Video: ATI MOBILITY RADEON X600 (6530) UserName: Mattehallik ComputerName: HALLIK6D11771E Application location: C:\Program\Sierra\SWAT 4\Content\System\ SWAT Build Number: 34688 Access Violation caused General protection fault! History: UGameEngine::GetMD5ConfigFiles <- UGameEngine::AuthorizeClient <- AttemptLoadPending <- TickPending <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop->GenerateExtraCrashInfo [(GLevel: 'myLevel' PendingLevel: 'NetPendingLevel0' NetMode: 'NM_Client'] <- MainLoop Dålig crack.. sök efter ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Dålig crack.. sök efter ny Ok, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) Om en halvtimma ska vi spela igen! Vilka är med? Headset är jävligt viktigt. Siana Invictus R2D2 Krax Pico Redigerad 6 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Om en halvtimma ska vi spela igen! Vilka är med? Headset är jävligt viktigt. Siana Invictus Jag är med! Har ju mick nu. Kan göra rösten mer normal. Och lurar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag är med! Har ju mick nu. Kan göra rösten mer normal. Och lurar. Ich bin oxo med plx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Imorrn går jag förbi den lokala spelaffären och köper SWAT 4 och letar reda på en mick, sen kan jag vara med och spela, om jag får vara med alltså...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Imorrn går jag förbi den lokala spelaffären och köper SWAT 4 och letar reda på en mick, sen kan jag vara med och spela, om jag får vara med alltså...? Absolut. Just nu är vi 5, men vi går runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Om ni vill lira 10st senare så kan ni skaffa Expansionet. Behöver ni hjälp med att installera Expansionen om du har Hittat det i busken så adda m0rfin@wiee.net för hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nä, nu är jag arg Jag gick iväg efter skolan och skulle köpa SWAT 4, men inte har dom det inte! Jag tänker då aldrig gå dit igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nä, nu är jag arg Jag gick iväg efter skolan och skulle köpa SWAT 4, men inte har dom det inte! Jag tänker då aldrig gå dit igen! Det är väl inte deras fel?, Det kanske var slut på lagret?.. det kan ju inte dom rå för! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Det är väl inte deras fel?, Det kanske var slut på lagret?.. det kan ju inte dom rå för! Ja, det förstås... Men, jag som var så sugen på att spela, jag får nöja mig med demot tills vidare... Får köpa det på webhallen, det var ju tydligen billigt där... Redigerad 7 mars, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Nä, nu är jag arg Jag gick iväg efter skolan och skulle köpa SWAT 4, men inte har dom det inte! Jag tänker då aldrig gå dit igen! Det säljs inte i vår lilla håla, har kollat i 4 affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Det säljs inte i vår lilla håla, har kollat i 4 affärer. Ok, synd... Jag köper det på webhallen då, någon som vet något om betalningen? Måste man betala med kort, eller går det med postförskott? Redigerad 7 mars, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts