rabarben Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Men min mick brusar lite och funkar inte ibland... gör det något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Men min mick brusar lite och funkar inte ibland... gör det något? De två andra har inte mick alls, så det är bättre än inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag hoppar gärna in som reserv någon gång. Har mick. Ni vet var ni hittar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag hoppar gärna in som reserv någon gång. Har mick. Ni vet var ni hittar mig. Okay. Men "någon gång" är inte nu då? Vi blev ändå fulltaliga nu, D.E är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag är ganska duktig förutom att jag inte använder de ickedödande vapnen. Jag skjuter för att döda. Men jag kan bara spela om någon vänlig själ skickar en länk till voice speak och patchen till SWAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Jag är ganska duktig förutom att jag inte använder de ickedödande vapnen. Jag skjuter för att döda. Men jag kan bara spela om någon vänlig själ skickar en länk till voice speak och patchen till SWAT Teamspeak... http://www.goteamspeak.com/ UK 1.1: http://www.10-david.com/files/swat4_update_uk_10_11.exe (de flesta tycks ha UK) US 1.1: http://www.10-david.com/files/swat4_update_en_10_11.exe Redigerad 5 mars, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Saknar tyvärr mick men är gärna med och spelar. Msn har ni här nedanför och jag är artig och snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Mick är ett krav, så tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Matteus (eller nån annan om ni hinner före): Vi spelar nu, så om du kan, snacka med Siana på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vi spelar för fulla muggar nu! Men vi behöver en person till! Det är jag, Pico, R2D2 och Invictus som spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vi spelar för fulla muggar nu! Men vi behöver en person till! Det är jag, Pico, R2D2 och Invictus som spelar. Jag håller på och köper spelet för fulla muggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag håller på och köper spelet för fulla muggar. Nåväl, Jacker fills the empty slot. erv på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Så. Nu konspirerade sig dom andra mot mig när jag duschade och stack från servern. det vi hann med var väldigt kul iaf. Ska fixa mick imorgon, så att jag kan prata också. Blir nog lättare. Vore skoj om fler kom med, 4-5 stycken är för lite, vore roligare om vi är fler och delar upp oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Mick är ett krav, så tyvärr... Mjo, men jag är gärna med och spelar med något annat gäng också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Så. Nu konspirerade sig dom andra mot mig när jag duschade och stack från servern. det vi hann med var väldigt kul iaf. Ska fixa mick imorgon, så att jag kan prata också. Blir nog lättare. Vore skoj om fler kom med, 4-5 stycken är för lite, vore roligare om vi är fler och delar upp oss. Ska man spela co- op är fem max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Går inte ens att vara fler en fem i CO-OP vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Går inte ens att vara fler en fem i CO-OP vad jag vet. Jo det går att vara fler, max är 9 eller 10 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jo det går att vara fler, max är 9 eller 10 tror jag. I vanliga SWAT är det max 5 på co-op. Men i "The Stetchkov Syndicate" så kan man vara 10. Då blir man uppdelad i röd och blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 I vanliga SWAT är det max 5 på co-op. Men i "The Stetchkov Syndicate" så kan man vara 10. Då blir man uppdelad i röd och blå. När jag skapade en server kunde jag välja max 9 på Co-op i Swat 4 1.1, har även spelat på andra Co-op servrar med fler än 5 pers så det där stämmer inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Någon som kan spela idag? Jag kan från och med nu, skynda er och komma hem nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts