FoxtroT Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tror inte det. Dom är fortfarande inne på forumet. Brukar jag också vara när jag spelar Bara minimerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Nu kan jag spela synd bara att det är ett demo jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Pöh, ska slå mig i säng. *SPARK DUNK PUNT SMOCKA WHONGO* *host* *stön* Gonatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vad i allsin dar...? Spelet fungerar inte för mig? Kan någon tyda detta chiffer? No Label Crash Time: 02/28/06 22:18:20 OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2402 MHz with 510MB RAM Video: No Video UserName: siana ComputerName: FLEA Application location: C:\Spel\SWAT 4\Content\System\ SWAT Build Number: 31973 ERROR: SwatGameEngine, native class size (504) does not match scripted class size (512) History: UClass::Serialize [(Class SwatGame.SwatGameEngine)] <- LoadObject [(Class SwatGame.SwatGameEngine 682641==682641/4429710 682468 174)] <- ULinkerLoad::Preload [(Class SwatGame.SwatGameEngine)] <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject [(Core.Class SwatGame.gine NULL)] <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Vad i allsin dar...? Spelet fungerar inte för mig? Kan någon tyda detta chiffer? No Label Crash Time: 02/28/06 22:18:20 OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2402 MHz with 510MB RAM Video: No Video UserName: siana ComputerName: FLEA Application location: C:\Spel\SWAT 4\Content\System\ SWAT Build Number: 31973 ERROR: SwatGameEngine, native class size (504) does not match scripted class size (512) History: UClass::Serialize [(Class SwatGame.SwatGameEngine)] <- LoadObject [(Class SwatGame.SwatGameEngine 682641==682641/4429710 682468 174)] <- ULinkerLoad::Preload [(Class SwatGame.SwatGameEngine)] <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject [(Core.Class SwatGame.gine NULL)] <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine Exe filen är störe än det står i scripten!? Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Installerar om'et. Är det någon som är med nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Kan ju meddela att Glockalnet har problem, så därför vill vi gärna ha en ny ponke. Ett nytt krav dock; expansionen The Stetchkov Syndicate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Kan ju meddela att Glockalnet har problem, så därför vill vi gärna ha en ny ponke. Ett nytt krav dock; expansionen The Stetchkov Syndicate. Eftersom jag får halvbra kontakt med de jag skulle spela med, kan jag hoppa in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Kan ju meddela att Glockalnet har problem, så därför vill vi gärna ha en ny ponke. Ett nytt krav dock; expansionen The Stetchkov Syndicate. Japp, mitt spel kraschar när jag selectar "internet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2006 Eftersom jag får halvbra kontakt med de jag skulle spela med, kan jag hoppa in. YARGH MATEY, welcome onboard. Finns på msgr och meddelar dig när vi ska spela min vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Det var kul. Fast Curly blev lite putt på oss när vi inte spelade tillräckligt seriöst. Jacker, visa oss dina fina screens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Det var kul. Fast Curly blev lite putt på oss när vi inte spelade tillräckligt seriöst. Jacker, visa oss dina fina screens! Jag? Sa typ ingenting, du förväxlar nog min röst med nån annans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2006 Jag? Sa typ ingenting, du förväxlar nog min röst med nån annans. Jag har för mig att det var du. Det var väl du som sa "Jag sticker nästa runda, eftersom vi inte spelar ett dugg seriöst nu"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag skulle kunna vara med och spela någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Hokay, nu vill jag och D.E spela. Söker alltså tre till som kan hoppa in... NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Hokay, nu vill jag och D.E spela. Söker alltså tre till som kan hoppa in... NU! Jag skulle kunna tänka mig att spela om inte min syrra skulle göra skolarbete på datorn Redigerad 5 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag vill gärna spela lite MP. Någon som kan om en halvtimma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Det blir: Siana rabarben R2D2 Invictus D.E Redigerad 5 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag skulle kunna tänka mig att spela lite, har tyvärr inget headset men kanske kan vara med ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Jag skulle kunna tänka mig att spela lite, har tyvärr inget headset men kanske kan vara med ändå? Det går fint ändå, lite svårare bara. Nu är vi bara en person kort. Vem känner sig manad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts